wanneer rustweek?: creakuur afgelopen maar geen rust sinds de zomer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wanneer rustweek?: creakuur afgelopen maar geen rust sinds de zomer

heym ik heb sinds augustus geen rustweek meer ingebouwd. Dit is te lang, ben ik pas achter gekomen.

Maar ik gebruik nou de mass stack van BSN en die is vandaag (muv de creatine, die is over een week) afgelopen. Wanneer is het nou het beste om een rustweek in te lassen? niet na de creakuur meteen neem ik aan toch? hoe lang nog natural trainen? 1 week? 1 maand?

bedankt!
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Stop je toch lekker van 23 december tot 1 januari of iets in die trant dat ga ik ook doen ben je lekker vrij met kerst en oud en nieuw.

Comment

ik zou met kerst rust pakken dan is de gym toch meestal paar dagen dicht dus pak dan lekker weekje rust en eet lekker die week.
      Dat ga ik ook doen nog ff knallen tot en met kerst dan lekker rusten want mijn lichaam vraagt er ook om heb last van triceps aanhechtingen en schouderkop dus rust is gevraagd
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

hehe oke dan. vrij met kerst is juist geen voordeel, want ik heb dan 4-5 weken vrij van college (ik heb sowieso al weinig colleges) en dan kan ik lekker trainen. vraag is wat is het beste??
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

je kunt eventueel voor de variatie eens wat anders gaan doen dan gewichttraining. Doe es een potje voetballen, ga wat basketballen of ga naar het (binnen)zwembad. De belasting op je spieren is dan helemaal anders en dat waardeerd je lichaam ook wel eens. je zult ook je conditie een boost geven en misschien nog wat extra BF verliezen. Neem tussendoor ook genoeg rust maat!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X