Info gezocht hit/hst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Info gezocht hit/hst

Ik wil in het nieuwe jaar met een nieuw schema beginnen, ik heb laatst wat gelezen over HIT / HST maar kan er nu weinig over vinden heeft iemand een interresante link voor me,

Generalix jij hebt vast wel wat moois

bedoel je HIT met high intensity training? want dan ken ik er nog wel een paar

Comment

Es intikken met de zoekfunctie,je zal versteld staan hoeveel je erover vind.
      getting back in shape...

Comment

Nou ik kan niet zoveel vinden zal wel aan mij liggen maar ik had laatst een stukje gelezen over ik geloof hst dan moet je eerst 9 dagen rusten en vervolgens opbouwen etc. maar ik zoek nog wel verder,

Comment

Op dit forum staat er eigenlijk niks over hst hoor, heb hier eerst ook gezocht. Wel heb ik een pracht van een link voor je waar het helder wordt uitgelegd, inclusief de theorie erachter: link.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

HIT - > 1 set per spiergroep -> maximale kracht -> 1 x pw. Gebruik een warm up set. Voornamelijk basis oefeningen. Goed voor de bulk fase.

Grtz

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Op dit forum staat er eigenlijk niks over hst hoor, heb hier eerst ook gezocht. Wel heb ik een pracht van een link voor je waar het helder wordt uitgelegd, inclusief de theorie erachter: link.
              Ja hst zocht ik geen hit thnx general dat was precies de link die ik had gezien, ik dacht alleen dat het op dit forum was thnx

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Ja hst zocht ik geen hit thnx general dat was precies de link die ik had gezien, ik dacht alleen dat het op dit forum was thnx
                No problem. Ga het binnenkort ook volgen, ben zeer benieuwd of ik er een beetje op zal knallen. Vind de wetenschap erachter in ieder geval interessant genoeg om het eens te proberen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ga er 2 januari mee beginnen, ben ook erg benieuwd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X