spiergroepen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spiergroepen

Ik zou graag jullie mening willen over de cominatie van de spiergroepen verdeeld over de dagen.

dag 1, Borst en Triceps
    Dag 2, Rug en Biceps
    Dag 3, Benen(hamstring, quidceps en kuiten) en schouders

dag 4 ziet er weer het zelfde uit als dag 1 en ga zo maar door.
    de bedoeling is om 5 dagen in de week te gaan traine, dan zal je natuurlijk zien dat je met je benen en schouders niet uitkomt, maar die wordt dan geplaats naar de week derna als eerste dag. en ga zo maar door. dus niet het principe van een vaste dag een paar vaste spiergroepen.

graag jullie reactie.

5 dagen is veel

Mijn schema voor 3 dagen is
    Dag A Borst/Biceps/Tricpes
    Rust
    Dag B Rug en Schouders
    Rust
    Dag C Benen en Kuiten en Buik
    Dan 2 dagen rust en opnieuw dag A

Maar je kan ook 4 dagen schema doen
    Dag A Borst/Triceps
    Rust
    Dag B
    Rug/Biceps
    Rust
    Dag C
    Schouders en Buik
    Rust
    Dag D
    Benen en Kuiten
    Rust en dan opnieuw dag A
    Zo zie je maar wat het beste bij je past
    Succes!
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Is redelijk standaard. Maar als je je benen een keer vol traint kun je gegarandeerd niet ook nog schouders. Met benen vol trainen bedoel ik 3 oef voor je quads 2 oef voor je hamstrings en evt nog 1 voor je kuiten. Wat dat betreft kun je je voorkant/zijkant en middelste schouderkoppen beter zetten bij borst. Achterkant beter bij rug.
      Vijf dagen per week trainen kan, mijn ervaring is wel dat ik er minder hard op ga qua massa dan gewoon een drie dagen split. Je groeit in de rust en niet in de gym.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Benen maken de andere helft van je lichaam. Een volle beentraining zou ik hooguit combineren met wat buikoefeningen of cardio.
        Als je echt serieus benen traint ben je gewoonweg niet in staat om andere spiergroepen erbij te trainen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X