Trainingschema Korps Mariniers Over 1 Maand Keuring. Dus voor de laatste Loodjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kijk eerst is hoe lang je over 3 km doet hoop voor je dat je die binnen de 12 minuten loopt, Voorderest probeer een dik touw te regellen of bij een gymzaal ofzo en klimmen... En wat je voorderest moet kunnen is 50x opdrukken achter mekaar in 2 minuten

Als dit je nu allemaal al lukt hoef je je niet druk te maken over de KEURING die kom je fysiek dan wel door!!

Verder moet je HEEL veel hardlopen ( liefst met parcours) Squats doen ( ivm springen )

voorderest moet je je gewoon mentaal goed voorbereiden op de keuring!!

en je borst trainen enzo heeft geen zin je moet je vaak kunnen opdrukken enzo'

*ik zie het nu pas is al lang fysiek gekeurd dus

Comment

Hey Niels, hij heeft al die keuringen dus al gehaald. Alles dus behalve zijn gehoor.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Hey Niels, hij heeft al die keuringen dus al gehaald. Alles dus behalve zijn gehoor.

Ik zag het te laat srry daarvoor

Comment

Hahaha.

Jaa maar hopelijk komt het goed,
          ik ben Sinds maandag weer gaan trainen heb volgens mij iets te hard getrained, want heb al 3 dagen spierpijn.
          Heb Dinsdag nog even deze site bekeken en heb nog een post van General gelezen dat je als je weer begint met trainen na een lange stop je een paar weken Full Body moet doen,
          Daar ga ik dus nu mee beginnen.
          Weer gestopt met roken en ik eet als een beest

Thanks voor de replays

Comment

sterkte mate,
            ja ze naaien je overal mee als je iets niet perfect hebt.

Vriend van me moest een speciale bril voor schietoefeningen die werd veels te laat geleverd waardoor hij niet verder kon gaan door zijn achterstand hij moest daarom 1ste stuk over doen met een nieuwe groep.
            Dit wou hij niet omdat hij begonnen was met zijn team daardoor is hij gestopt.

hoop dat het je beter afgaat en hoop nog vaak updatjes te horen
            Groetjes en veel suc6!
            Calisthenics / Street workout

Comment

Oow oud topic 2007 xD

Sorry voor post
              Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by Samuel1990 View Post
                Hallo allemaal.

Mijn naam is ik ben 17 jaar en weeg 66/67 kg ( schommelend ) ik ben 1.85m. Ik train nu al 3 maanden intensief voor de keuring van 17 februari voor het korps mariniers.

Ik heb op dit moment een nieuw trainingsschema nodig.
                Ik heb overal op internet gekeken en ik kom steeds weer op het verkeerde spoor omdat iedereen iets anders zegt, vandaar dat ik maar besloot op me hier aan te melden ( ik hoorde dat hier goeie en prof. hulp aanwezig was )

Dit is mijn trainingschema die ik gister zelf in elkaar heb gezet

Maandag
                Klimmen ( 1.30u )

Dinsdag
                Binnen hardlopen ( 40 min @t 10 k/m per uur )

Biceps
                Borst
                Buik

Donderdag
                Binnen fietsen ( tot me max )

Rug
                Schouders
                Triceps
                Zwemmen ( 45 minuten )

Vrijdag
                Buiten hardlopen ( tot me Max )

Saterdag
                Borst
                Biceps
                Buik
                Benen

Zondag
                Buiten hardlopen ( tot me Max )

Op Trainingdagen 2 x Shaken
                Op Rust dagen 1 x Shaken

5 x per week 2 x 30 min fietsen ( naar school )

Ik weet dat het een redelijk zwaar schema is, maar zoiets volg ik op dit moment ook. Alleen toen deed ik het gewoon allemaal door elkaar, dus bvb 3 x per week borst enzo. Maar nu wil graag een goed schema

Ik ben inmiddels

- Gestopt met roken
                - Minder gaan drinken

Voor dit schema ging 3 x per week naar sportschool gegaan en dan alle spiergroepen om sterker te worden. en 2 x hardlopen binnen en 1 x buiten hardlopen. Op dit moment moet ik weer wat meer werken aan mijn conditie, dus 2 x buiten hardlopen en 2 x buiten fietsen op home trainer zou wel erg fijn zijn maar ik zou niet weten waar ik dit het beste zou kunnen in plannen!

Wat vinden jullie van dit schemaatje? IK zou graag jullie op/aanmerkingen horen!

O
                Idee om 'minder drinken' te vervangen voor NIET drinken?
                Alcohol hindert herstel en groei van spieren namelijk.
                En met zo'n intensief trainingsschema is herstel van belang.

Balen overigens dat je bent afgekeurd. Las dat je half december weer moest dus????? Nu wel goed? Hopen voor je!!!
                Last edited by Iguana; 08-02-2012, 14:51.
                Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

mariniers

hey samual waar woon je ik kan je wel wat tips geven ik zit er al 8 jaar bij en weet wel wat je moet gaan doen enzo ik woon in dordrecht dus als je dichtbij woon kan ik je wel een keer vertellen wat je moet doen allemaal

greetz jeff
                  lengte 1.89 gewicht nu 92 kg bodyfat 13.7 nu

Comment

trainen voor special forces

Als je gaat trainen, zorg dat je niet in een keer max gaat. Rustig opbouwen dus, voorkom blessure.

Verder is het handig om sport onder begeleiding te gaan doen.
                    Denk aan survival run en kickboksen, wordt je onwijs sterk van.
                    Zeker met survival run wordt je mentaal ook onwijs sterk.
                    Dit gaat namelijk altijd door of het nu -10 is og +30 graden, en je coordinatie wordt beter.

Als je namelijk met een groep traint ga je toch vaker meer tot het uiterste omdat er altijd gasten zijn die beter zijn dan jij. Zwemmen is ook zeker een aanrader. Met alleen lange duurloopjes kom je niet echt vooruit. probeer de nadruk te leggen om inerval. En maak een combinatie van extensief en intensief. Je kan dit terug vinden op loop site's.

En het belangrijkste rust en voeding.
                    Probeer je alcohol wat te minderen, kan flinke invloed hebben op je conditie.
                    Het is zonde als je alles sloopt wat je de hele week opgebouwd heb in 1 avond zuipen. Met eten, zorg dat je goed en voldoende blijft eten. Je kan rustig een pizza nemen in het weekend, als het daar maar bij blijft.

Neem tussen trainen altijd een rustdag. Je hoeft geen 7 dagen in de week te gaan trainen. Met 5 kom je veel verder, en je blijft er dan ook plezier in houden.

Verder succes

Comment

TS heeft meer dan een jaar geleden dit topic gestart. Slotje lijkt me toepasselijk.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X