mijn schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

^^ dat heb ik dus ook

Comment

Ik doe minimaal 3 oefeningen..soms zelfs 4. Ik doe ook behoorlijk wat setjes voor deze spiergroep. Maar dit heeft niks te maken met een wetenschappelijke onderbouweing dat dit beter zou werken. Het is zo dat IK hier goed op groei. Het heeft me 3 jaar uitproberen gekost om te weten te komen hoeveel setjes, rust ,herhalingen en oefeningen ik moet doen om MIJN borst tot groei te prikkelen. Blijkbaar moet het voor mijn lichaam op deze manier. General en een hoop anderen hier zijn met 2 oefeningen al klaar. Lucky bastards...
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Ik doe minimaal 3 oefeningen..soms zelfs 4. Ik doe ook behoorlijk wat setjes voor deze spiergroep. Maar dit heeft niks te maken met een wetenschappelijke onderbouweing dat dit beter zou werken. Het is zo dat IK hier goed op groei. Het heeft me 3 jaar uitproberen gekost om te weten te komen hoeveel setjes, rust ,herhalingen en oefeningen ik moet doen om MIJN borst tot groei te prikkelen. Blijkbaar moet het voor mijn lichaam op deze manier. General en een hoop anderen hier zijn met 2 oefeningen al klaar. Lucky bastards...
        Als dat voor jou de ideale manier is wissel je dan nooit van schema?? , want dan zou je dus niet meer ideaal trainen?

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Als dat voor jou de ideale manier is wissel je dan nooit van schema?? , want dan zou je dus niet meer ideaal trainen?
          Het enige wat ik verander is het aantal reps en setjes alsook het gewicht uiteraard. Het aantal oefeningen schroef ik nooit terug. Ik heb het al eerder geprobeerd. Niks werkt beter voor MIJ dan dit. Minder dan 3 oefeningen doen werkt zelfs averechts bij mij. Ik verloor massa en kracht toen ik 2 oefeningen voor borst deed. In het begin deed ik alleen benchpress en decline press. Dat werkte niet. Ik had nog een isolatieoefening en een pompoefening extra nodig. Toen ik dat eenmaal toegevoegd had ging het ineens als een speer vooruit. Ik verander dus niet meer.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Spectral View Post
            of het beter is of niet weet ik niet, maar ik vind 2 oef voor mijn persoonlijke mening te weinig. Dan heb ik niet echt het gevoel dat ik de borst goed getrained heb
            Als je het gevoel hebt dat je u borst na twee oefeningen niet getraind heb train je met nul intensiteit, voor te groeien heb je maar 1 set nodig, met op de bank te liggen en daar 10 hh te duwen en het niet gevoeld te hebben dan train je met geen intensiteit

Grtz
            stil growing

Comment

Ik volg zelf 4 keer per week een split-schema waarbij ik dus elke dag twee verschillende spiergroepen train. Nu vraag ik me al een tijdje af wat de beste volgorde is om mijn oefeningen te doen, hiermee bedoel ik of het beter is om eerst alle oefeningen van de eerste spiergroep te doen en dan alle oefeningen van de andere omdat je dan de meeste belasting hebt of gewoon alle oefeningen door elkaar heen zodat je spieren wat meer tijd hebben om te rusten en je daardoor iets meer kunt geven bij een nieuwe oefening. Zou hierover graag jullie mening horen!

Comment

Mag volgens mij allebei. Als je zwaar gaat zou ik een spiergroep helemaal pakken voordat je de andere pakt i.v.m. afkoelen, als je in de 10reps of meer blijft hangen kun je gewoon afwisselen lijkt me.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by snipke View Post
                  Als je het gevoel hebt dat je u borst na twee oefeningen niet getraind heb train je met nul intensiteit, voor te groeien heb je maar 1 set nodig, met op de bank te liggen en daar 10 hh te duwen en het niet gevoeld te hebben dan train je met geen intensiteit

Grtz
                  Als ik de laatste rep elke keer al trillend en puffend kan afmaken, snap ik niet wat ik nog meer kan doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X