commentaar gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• commentaar gevraagd

feb 2008.xls

graag hier commentaar op mannen

donderdag is volledig pl-gericht

commentaar

Hoi,

Mooi spreadsheet, maar waar vraag je eigenlijk commentaar op en wat wil je bereiken? Zo kan ik er weinig over opmerken.

Grtz, Jan
    Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk ---

Comment

?? snap er weinig van
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Waarom leg press voor squats op dinsdag?
        Wat is training pascal?
        Waarom twee verschillende pulldowns achter elkaar? Zou eerder een row eringooien.
        Zie overigens nergens hamstring dominante oefeningen?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by janwin View Post
          Hoi,

Mooi spreadsheet, maar waar vraag je eigenlijk commentaar op en wat wil je bereiken? Zo kan ik er weinig over opmerken.

Grtz, Jan
          commentaar op het schema natuurlijk

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Waarom leg press voor squats op dinsdag?
            Wat is training pascal?
            Waarom twee verschillende pulldowns achter elkaar? Zou eerder een row eringooien.
            Zie overigens nergens hamstring dominante oefeningen?
            is niet mijn schema maar van een vriend die er advies over vraagt
            pascal is de powerlifter waarmee hij traint, dus donderdag volledig op pascal zijn manier

hij doet de pulldown op vrijdag en row op maandag om zo op vrijdag dat ietsje meer aan de rug toe te voegen
            ja legpress mag wel na de boxsquat komen, moet daar foutje gebeurt zijn of verkeerde redenering
            wat stel je voor om hamstring stevig aan te pakken
            dit schema is bedoeld om zowel kracht als massa aan te winnen

Comment

Voor de hamstrings zou ik aanraden goodmornings of romanian deadlifts. De gewone deadlift pakt ook heel wat hamstrings, maar aangezien hij zijn quads veel vaker pakt dan hamstrings zou ik die goodmornings oid ook invoegen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Voor de hamstrings zou ik aanraden goodmornings of romanian deadlifts. De gewone deadlift pakt ook heel wat hamstrings, maar aangezien hij zijn quads veel vaker pakt dan hamstrings zou ik die goodmornings oid ook invoegen.
                alvast weer thx voor de wijze raad
                ben zelf nog niet zo goed thuis op benen maar daar komt verandering daarom dat ik hier dit schema post
                wat vind je van de rest ???

Comment

Ik zou de lateral raises naar maandag of donderdag verschuiven. Zou hier op dinsdag je armen doen en de shrugs dan verplaatsen naar vrijdag. Waarom zou je vrijdag nog een keer je quads aanpakken als je die de dag ervoor al hebt belast met squat en deadlift? Lijkt me logischer om die extensions dan een dag naar voren te trekken.
                  Samenvattend krijg je dan:
                  Ma
                  BOR+BP+CGP+IDP+CI+Lat Raise

Di
                  Box Sq+LP+LE+Goodmornings+armen

Woe
                  Rust

Do
                  S+B+D+MP+CR

Vr
                  NPD+FPD+Rev bb curl.

Totaal
                  7 rug (shrugs tel ik hierbij)
                  3 borst
                  2 schouders
                  5 quads dominant
                  1 hamstrings (goodmorning)
                  1 onderarmen
                  1 biceps
                  1 triceps

Vind de balans wat scheef. Zou nog 2x hamstrings toevoegen, maar zit nog te twijfelen waar.

sigpic

Comment

thx to general

zal hem hiermee goed vooruit kunnen helpen

Comment

schema is aangepast
                      minder oefening voor bicep en tricep
                      romanian deathlift en goodmorning toegevoegd

enige andere suggesties of opmerking, zelfs kritiek is nog altijd welkom

feb 2008.xls

Comment

Denk dat hij zo wel mooi is. Eventueel nog een roeioefening met smalle grip op vrijdag, maar dan denk ik wel dat hij dik in orde is. Hoop wel dat er meer reacties komen, straks heb ik iets over het hoofd gezien, en dat is jammer.

sigpic

Comment

maar dat is geen enkel probleem moest er u nog iets te binnen schieten dan zend ge maar miss die neck pull down vervangen door de cable row met smalle grip
                          veel verschil zit er hem waarschijnlijk toch niet in die neck en front pull down ???

Comment

De neck pull heeft een wat grotere kans op een slijmbeurs ontsteking (weet niet zeker of het die ontsteking is), dit omdat je schouders in een onnatuurlijke houding zitten.

sigpic

Comment

De neck pull heeft een wat grotere kans op een slijmbeurs ontsteking (weet niet zeker of het die ontsteking is), dit omdat je schouders in een onnatuurlijke houding zitten.
                              wel ik heb ook al het één en al gelezen over die neckpull en wat zeker wat belangrijk is net zoals jij vermeld dat hij een grotere kans maakt op schouderblessure heb het soms ook al ondervonden, zal hem het risico niet laten nemen en die dan vervangen door de cable row

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X