OK ik ben overstag....Billstarr it is!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• OK ik ben overstag....Billstarr it is!!

Ik heb al eerder een topic gepost over billstar en meldde dat ik de deadlift, en squat nog nooit had gedaan, tot gisteren.....

Gister heb ik samen met een klasgenoot van mij getraint en hij heeft mij laten hoe ik de deadlift en squat moet doen. Ging perfect! Ik had de techniek gauw onder de knie en kon meer gewicht tillen dan ik in eerste instantie had verwacht.

Voor al die mensen die hadden gereageerd op mijn andere topic: JULLIE HEBBEN GELIJK!! Je traint pas echt als je die oefeningen doet. Man!, wat heb ik een spierpijn, heerlijk!

Ik begin vanaf volgende week met billstarr schema en dan gaan alle remmen los

Ga na de KT wel mn cardio bijhouden (cross, fietsen, roeien) Maar geen tabata of andere HIIT, dat ligt me gewoon niet. Wil toch nog wat droger worden, maar heb er geen haast bij.

Alleen moet ik nu nog even uitzoeken welke oefeningen ik wanneer doe voor de andere spiergroepen (biceps, triceps, schouders, buik). Ik hou in ieder geval 3 keer in de week aan, want daar is mijn billstarr op gebaseerd.

Misschien hebben jullie nog voorstellen voor assists (zo noem je dat toch?)

Greetz Marko

Veel suc6 dat je maar mag groeien
    Who's the Chef

Comment

Hier zit een schema/excelsheet aan vast waarvoor je maar 1x naar de gym moet om je schema voor de volgende 9 weken te hebben:

Bill Starr 5x5 - Madcow Intermediate or Linear Version

succes!

Comment

Originally posted by Kevf View Post
        Hier zit een schema/excelsheet aan vast waarvoor je maar 1x naar de gym moet om je schema voor de volgende 9 weken te hebben:

Bill Starr 5x5 - Madcow Intermediate or Linear Version

succes!
        Dankje, maar deze heb ik al

Aan de hand van dit schema ga ik mn KT doen.

Ik heb dit schema al ingevuld naar mijn 5RM en ga er volgende week mee beginnen.

Ik zal ook wel ff een logje bijhouden en foto's plaatsen om de voortgang te laten zien.

Comment

Ben benieuwd kerel.
          Set je schema anders uitgetypt in het juiste topic voor belang hebbende
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
            Ben benieuwd kerel.
            Set je schema anders uitgetypt in het juiste topic voor belang hebbende
            Zal ik zeker doen. Ik vermeld mn schema wel bij mn log. Zal dan ook proberen foto's erbij te plakken.

I'll keep you guys posted!

Comment

Top kerel.
              Maak dan wel ff een nieuw topic aan
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by MarkoM View Post
                Ik heb al eerder een topic gepost over billstar en meldde dat ik de deadlift, en squat nog nooit had gedaan, tot gisteren.....

Gister heb ik samen met een klasgenoot van mij getraint en hij heeft mij laten hoe ik de deadlift en squat moet doen. Ging perfect! Ik had de techniek gauw onder de knie en kon meer gewicht tillen dan ik in eerste instantie had verwacht.

Voor al die mensen die hadden gereageerd op mijn andere topic: JULLIE HEBBEN GELIJK!! Je traint pas echt als je die oefeningen doet. Man!, wat heb ik een spierpijn, heerlijk!

Ik begin vanaf volgende week met billstarr schema en dan gaan alle remmen los

Ga na de KT wel mn cardio bijhouden (cross, fietsen, roeien) Maar geen tabata of andere HIIT, dat ligt me gewoon niet. Wil toch nog wat droger worden, maar heb er geen haast bij.

Alleen moet ik nu nog even uitzoeken welke oefeningen ik wanneer doe voor de andere spiergroepen (biceps, triceps, schouders, buik). Ik hou in ieder geval 3 keer in de week aan, want daar is mijn billstarr op gebaseerd.

Misschien hebben jullie nog voorstellen voor assists (zo noem je dat toch?)

Greetz Marko

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X