vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vakantie

ik ga over een aantal maanden met een groep vrienden op vakantie naar Bulgarije en wil daar ook sporten om alles op peil te houden. alleen het probleem is dat ik daar geen beschikking heb over gewichten enz dus vroeg ik me af of jullie goede oefening weten om op vakantie te kunnen doen.

al vast bedankt

check even bij thuisoefeningen

en welkom by the way
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Hoe lang ga jij? Als het niet meer dan twee weken is dan zou ik gewoon niets doen en rusten. Is misschien zelfs eens goed voor je.

Comment

Originally posted by sambrotta View Post
        Hoe lang ga jij? Als het niet meer dan twee weken is dan zou ik gewoon niets doen en rusten. Is misschien zelfs eens goed voor je.
        Twee weken is niet voor iedereen goed, helemaal niet als ie met vrienden gaat Vraag me namelijk wel even af (hoe lang ie ook gaat) of da trainen nut heeft...eerst flink trainen, vervolgens aan de alcohol..heb je dus voor niks getrained

Persoonlijk zou ik indien ik wilde trainen op vakantie gewoon wat simpele compounds nemen als een soort onderhoud tot ik weer terug zou zijn.

Lees= sit-ups, pushup, pull up/chin up etc

Comment

ik ga 2 weken op vakantie. daarom wil het ook bijhouden zo dat ik niet slap en dik thuis kom

zal morgen alles wel door lezen

Comment

Wil je slap en dik thuis komen van twee weken vakantie dan moet je wel heel erg de beest gaan uithangen wat fastfood/alcohol betreft..

Comment

ben jij ooit met vrienden op vakantie geweest?

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                Wil je slap en dik thuis komen van twee weken vakantie dan moet je wel heel erg de beest gaan uithangen wat fastfood/alcohol betreft..
                Paar maten van me waren een weekje naar portugal... Kwamen toch een heel pak dikker terug. Eentje had gewoon echt een bierbuik gekregen. Kan heel hard gaan.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

vorig jaar ging ik ook met een groep vrienden 1 daar van had een wasbord toe hij op vakantie ging en een buikje toen we terug kwamen en dat wil ik dus niet.

maar zal morgen wat dingen door lezen als ik nog vragen heb horen jullie het wel

Comment

Ik zou persoonlijk een Dyna-Band kopen, heb dit zelf ook aangeschaft voor de vakantie.

Is een soort van elastiek (1 meter lang ong en 5 cm breed en flinterdun wel) die je op alle manieren kan spannen om alle spieren in ieder geval aan te spreken, het komt niet in de buurt van losse gewichten maar het is zeker handig en je hebt er weinig á geen ruimte voor nodig.

Dyna-bands zijn te vinden in de meeste sportwinkels (Perry Sport e.d.) en kost rond de 7,50.

Comment

er zijn veel gewone oefeningen. ik weet niet of je de site iwantsixpackabs.com kent... maar als je daar member op bent kan je veel thuisoefeningen vinden. die ook duidelijk worden voorgedaan met filmpjes en ook duidelijk beschreven worden. en naar de meningen te horen zouden die zeer goed werken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X