Probeer een 6pack te krijgen in 6 maanden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probeer een 6pack te krijgen in 6 maanden

Hoi allemaal,

Ik ben nu 12 dagen bezig met een licht programmaatje.
    Ik besteed 30min op de loopband om het vet van me buik af te krijgen :d
    En daarna doe ik 15min situps, crunches en reverse crunches.

Qua voeding weet ik niet zo heel goed wat het beste voor mij is, ik eet nu eigenlijk gewoon waar ik zin in heb tot ik niet meer wil :$
    Als iemand mij hierbij tips suggesties zou kunnen geven, graag!

Maargoed, wat betreft mijn figuur.
    Ik ben 169cm, weeg 54kg en heb een vetpercentage van 17,6% (laten berekenen op dieetabc, op runinfo is dit 15%).

Is dit een goede en efficiente manier om abs te krijgen?
    (Verder ga ik niet echt van een 6pack uit, maar meer een 4pack omdat ik begrepen heb dat vrouwen altijd wel een laagje vet houden op de onderbuik.)

Groetjes, Amy

Ik zou eens goed gaan lezen op het forum...Q&A to get ripped, de voedingssticky's..the whole lot.
    Verder: als die loopband en die crunches het enige is wat je doet, kun je lang trainen helaas. Éven wat zoeken op topics over buikspieren---> Zoekfunctie.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Inderdaad even wat verbeteren. Ga eens krachttraining ernaast doen ook, want zo gaat het echt niet op schieten. Kijk eens in de trainingssticky voor een schema voor beginners.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nouja gezond eten cardio doen, en wat buikspier oefeningen. lijkt mij genoeg. je hebt 6 maanden de tijd.

de onderste 2 zijn bij mij overigens nr 7 en 8 dus 6 pack moet wel lukken en anders 4 pack, (zit overigens rond 7%)

veel succes amy. houd ons op de hoogte

Comment

Train het hele lichaam met krachttraining en doe 2 tot 3 maal per week een stevige cardiosessie. Dat, en een goed dieet wat je ZELF in mekaar moet steken zijn de enige manieren om je sixpack te krijgen. Oja..en discipline hebben werkt ook.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Mevr0uwtje View Post
            Hoi allemaal,

Ik ben nu 12 dagen bezig met een licht programmaatje.
            Ik besteed 30min op de loopband om het vet van me buik af te krijgen :d
            En daarna doe ik 15min situps, crunches en reverse crunches.

Qua voeding weet ik niet zo heel goed wat het beste voor mij is, ik eet nu eigenlijk gewoon waar ik zin in heb tot ik niet meer wil :$
            Als iemand mij hierbij tips suggesties zou kunnen geven, graag!

Maargoed, wat betreft mijn figuur.
            Ik ben 169cm, weeg 54kg en heb een vetpercentage van 17,6% (laten berekenen op dieetabc, op runinfo is dit 15%).

Is dit een goede en efficiente manier om abs te krijgen?
            (Verder ga ik niet echt van een 6pack uit, maar meer een 4pack omdat ik begrepen heb dat vrouwen altijd wel een laagje vet houden op de onderbuik.)

Groetjes, Amy
            Gewoon vet arm en eiwitvol eten en wat al vaker word aangegeven dicipline..
            Als ik jou was zal ik ook niet in minuten trainen maar gewoon in setjes..
            gewoon hele lange setjes vooral wanneer je je buik traind.
            6x 25 ofzo om mee te beginnen en maak je setjes af. niet bij 't eerste beste teken van verzuuring stoppen. Je kan dan beter wat langer de tijd nemen en je oeveningen goed uitvoeren en je setjes afmaken.

Grtz.

Ps; Gespierde en voornamelijk vrouwen met een blokjesbuik..Ik vind je 10x niets. Ik denk dat bijna alle jongens 't daar wel mee eens zijn..Als ik jou was zou ik um wel plat trainen maar niet Te extreem.

Maar dat is mijn mening iig veel succes en hoop dat 't je lukt!
            A man who stands for nothing, Will fall for anything.

Comment

High Protein - Low Carbs

The best advice for abs.
              If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

hierbij een paar basisregels voor cutten:
                - min 6 maaltijden eten
                - genoeg eten waarbij je net niet vol zit
                - je ontbijt moet de meeste kh bevatten van alle 6 maaltijden (brinta of havermout )
                - 1 a 1,5 uur voor het trainen goed eten (niet teveel)
                - na het trainen whey-shake innemen (ook amino als je dat hebt)
                - voor het slapen geen kh innemen alleen een casseineshake of magere kwark (biogarde <-is een optie) en dat je daar een dikkere huid van krijgt is onzin
                - min 2 liter water drinken (van veel water drinken val je niet af, het is alleen om vocht binnen te krijgen en daarbij is water een hele goeie optie)
                - probeer van die 30min -> 45min cardio te maken (of heel veel sex hebben )
                - niet de tijd bijhouden bij crunches endergelijke, gewoon doen wat je moet doen en klaar

als je je aan hierboven genoemde regels houd wil ik je over 2 maanden wel s zien en als je dan nog geen 4 of 6 pack hebt spring ik van de dak naar beneden (zonder parachute )

ps als ik wat heb gemist moeten jullie het mij niet kwalijk nemen

Comment

Allereerst bedankt voor al jullie reacties

Originally posted by Barbapappe View Post
                  Gewoon vet arm en eiwitvol eten en wat al vaker word aangegeven dicipline..
                  Als ik jou was zal ik ook niet in minuten trainen maar gewoon in setjes..
                  gewoon hele lange setjes vooral wanneer je je buik traind.
                  6x 25 ofzo om mee te beginnen en maak je setjes af. niet bij 't eerste beste teken van verzuuring stoppen. Je kan dan beter wat langer de tijd nemen en je oeveningen goed uitvoeren en je setjes afmaken.

Grtz.

Ps; Gespierde en voornamelijk vrouwen met een blokjesbuik..Ik vind je 10x niets. Ik denk dat bijna alle jongens 't daar wel mee eens zijn..Als ik jou was zou ik um wel plat trainen maar niet Te extreem.

Maar dat is mijn mening iig veel succes en hoop dat 't je lukt!
                  Ja, ik persoonlijk vind trainen in setten moeilijker dan in tijd.
                  Ik heb vandaag toevallig het aantal crunches geteld, ik kwam uit op 212.
                  Met jouw manier zou ik dus op 150 uitkomen, dus ik hou em wel zo

Wat betreft discipline, das sowieso 1 van mijn sterke punten.

Tsja, en wat de meeste jongens vinden boeit me nie zo, doe het namelijk niet voor hun ^^
                  Originally posted by Game_Over View Post
                  hierbij een paar basisregels voor cutten:
                  - min 6 maaltijden eten
                  - genoeg eten waarbij je net niet vol zit
                  - je ontbijt moet de meeste kh bevatten van alle 6 maaltijden (brinta of havermout )
                  - 1 a 1,5 uur voor het trainen goed eten (niet teveel)
                  - na het trainen whey-shake innemen (ook amino als je dat hebt)
                  - voor het slapen geen kh innemen alleen een casseineshake of magere kwark (biogarde <-is een optie) en dat je daar een dikkere huid van krijgt is onzin
                  - min 2 liter water drinken (van veel water drinken val je niet af, het is alleen om vocht binnen te krijgen en daarbij is water een hele goeie optie)
                  - probeer van die 30min -> 45min cardio te maken (of heel veel sex hebben )
                  - niet de tijd bijhouden bij crunches endergelijke, gewoon doen wat je moet doen en klaar

als je je aan hierboven genoemde regels houd wil ik je over 2 maanden wel s zien en als je dan nog geen 4 of 6 pack hebt spring ik van de dak naar beneden (zonder parachute )

ps als ik wat heb gemist moeten jullie het mij niet kwalijk nemen
                  'voor het slapen gaan' is dat dan na 20.00uur ofzo?
                  Ik eet trouwens magere kwark mét een smaak, want zonder is het niet te vreten.
                  Maar er zit 0,01% vet in, en geen suikers (zal wel goed wezen, niet?).
                  Van 30min, 45min maken??
                  Ik zweet me nu al kapot, en weeg nog maar 51,1kg.
                  Ik wil liever niet in de 40 komen, ik zie er nu al dunnetjes genoeg uit.
                  Geloof het of niet, maar de tijd bijhouden werkt makkelijker voor mij dan tellen

Mijn buik is nu inmiddels wel platter geworden. Wanneer ik t-shirts draag ziet het er normaal plat uit.
                  Das wel een plus, want eerst hield ik de heletijd me buik in, wat zeer vermoeiend is op den duur!
                  Nog echter geen spieren te zien.

PS:
                  Waar kun je zo'n vet%-meter halen, (lijkt iets op een schuifmaat)?

Gr. Amy

Comment

Dagelijkse voeding

Ohja, dit wou ik nog laten zien, wat ik op 1 dag consumeer:
                    Ontbijt = 2 boterhammen met rundv. salade
                    1 kom chocopuffs met halfv. melk
                    1 banaan

Lunch = thee/koffie met 2 boterhammen met kipfilet
                    1 appel
                    2 muffins

Maaltijd = rijst met kipfilet en erwten/tomaat
                    rundv salaatje

Later op de dag = 1 appel
                    1 kop kwark

Dat wast wel.

Verbeteringen van harte welkom

Comment

Chocopuffs? Muffins? Kwark met smaakje?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Mevr0uwtje View Post
                        Ohja, dit wou ik nog laten zien, wat ik op 1 dag consumeer:
                        Ontbijt = 2 boterhammen met rundv. salade
                        1 kom chocopuffs met halfv. melk
                        1 banaan

Lunch = thee/koffie met 2 boterhammen met kipfilet
                        1 appel
                        2 muffins

Maaltijd = rijst met kipfilet en erwten/tomaat
                        rundv salaatje

Later op de dag = 1 appel
                        1 kop kwark

Dat wast wel.

Verbeteringen van harte welkom
                        waar te beginnen.... dit is een grapje toch?

of wil je het echt met chocopufs, rundervink en kwark met smaakje gaan doen?

Comment

uhm je voeding verbeteren? dat is de enige tip die ik je kan meegeven

Comment

Ik Zou maar wat meer gaan eten en aankomen want als je in de 40 komt klinkt idd niet goed nee..
                            Als je 55 ofzo weegt kan je je 6pack ook wel krijgen..
                            Waarschijnlijk ziet 't er dan ook nog mooier uit
                            (Voor de gene die 't uberhaupt mooi vind bij een vrouw)
                            En de uitvoering blijft belangrijker dan 't aantal reps dat je maakt..
                            3x50 was ook maar een voorbeeld, je kan er natuurlijk altijd meer van maken..
                            Maar met alleen sit ups kom je er ook niet..Iig niet in een korte periode..
                            A man who stands for nothing, Will fall for anything.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                              waar te beginnen.... dit is een grapje toch?

of wil je het echt met chocopufs, rundervink en kwark met smaakje gaan doen?
                              LoL
                              Nee, is geen grapje..
                              Rundv. = rundvlees salade, die van Johma (aardappels zijn toch oké, dacht ik zo).
                              Die kwark is de magere variant van Optimel, zal de vw weleens opzoeken.

Chocopuffs zijn gepofte rijst, en rijst = koolhydraten, of ben ik nu gek :$

Maargoed, tips zijn nog altijd érgg welkom..!

Ohja, valt me nu trouwens iets op..
                              Als ik nu zit, dan lijkt het alsof ik 3 lagen buik heb, terwijl dit eerst alleen maar 2 was.
                              Zal wel aan de pezen liggen, denk ik..?

PS:
                              Als je je buik-omtrek meet, dan meet je toch om je navel?

Thankss all,

Gr. Amy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X