Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lang niet gek, vind het er vrij netjes uitzien Wat is de set en rep range? Gewoon zelfde als paar posts terug, of heb je ook aan de sets en reps geknutseld?
Jup, gewoon gewicht pakken wat je kunt hanteren met goede vorm. Zodra je gewicht niet meer netjes kan hanteren, stoppen. Cheaten mag natuurlijk zo mee en dan, maar dan wel op een verstandige manier.
Oh, trouwens, bij ub dag 3 heb je eerst Incline dumbbell press, dan een rug oefening, en dan ga je weer fly's doen, dus voor borst. Wat is hier de reden van?
En bij lb dag 5, ga je aan het eind van de training weer terug naar hamstrings. Ook hier; wat is hier de reden van? (gewoon nieuwsgierigheid, is geen kritiek hoor )
@ UpRising
Ja bij mijn 3e dag is het idd makkelijker om oefening 2 en 3 om te draaien.
Bij mij 4e dag LB is er eigenlijk niet een echte reden voor die laatste oefening. Ik wil ze dan nog een keer aanspreken.
Misschien een voorstel voor een andere volgorde? Ik ben er namelijk nog steeds wel tevree mee!
Bij dag 4 hoef je het niet om te wisselen hoor. Als het goed is zijn je hams nog gewoon warm, dus kun je ze nogmaals aanpakken aan het eind. Zijn hamstrings een zwak punt voor je dat je dit zo doet?
Bij dag 3 zou ik inderdaad oefening 2 en 3 omwisselen.
Ik vind het er goed uitzien! Succes ermee!
Ik ben toch maar begonnen met mn schema.
Het bevalt me tot nu toe wel. Heb alleen de chinlift er even uit gelaten.
Ik dacht dat wij op de gym er geen 1 hadden maar achteraf bleek er toch wel een apparaat te staan.
Misschien iets sterker worden eer ik daar aan begin!
Nog even een vraagje, ik zit erover na te denken in dag 1 ub een incline fly erbij te doen. Ik vind dat ik te weinig borst pak die dag. Wat vinden jullie?
Ik vervang de chin lift door Lat pulldown, idee?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment