Te veel oefeningen (FB?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te veel oefeningen (FB?)

Dit is mijn huidige schema wat ik 3x in de week doe (zo wo vr). Ik ben dr ongeveer 1,5 uur mee bezig en ik vraag me af of dit niet te veel is (zie mijn post onder 'algemeen'). Ik zal ook even mijn trainingsdoel toelichten: ik wil eerst zorgen dat m'n armen en benen meer in verhouding tot mijn lichaam staan, voordat ik ga beginnen aan rug oid.

trainingsschema.txt

Hier kun je noot van je leven 1,5 uur op doen, en het schema is echt niets. Je moet rug toch echt gaan doen, anders trek je zo lekker beachboy krom. Voor benen doe je wel veel, maar niet de basis.
    Squat, deadlift, leg press, leg curl, leg extension. Dat is het basisschema voor benen in een split. Aangezien je echter fullbody draait ligt het aantal oefeningen en reps per training voor benen te hoog met dit opzetje, net zoals nu, maar dan met minder goede oefeningen.
    Kijk eens naar de sticky.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kijk is naar een paar voorbeelden
      Who's the Chef

Comment

VARIATIE

Comment

Wat GeneralIx ook al zei: ánderhalf uur?! My god. En idd rug gewoon trainen, niet alleen vanwege het beachboy-'oei ik trek krom'-effect, maar ook simpelweg omdat als je je rug niet traint je straks : A in de problemen komt met het uitvoeren van oefeningen, en B gruweloos gaat zitten balen van je smalle ruggetje, want dat duurt gewoon veel langer om die mooi uit te laten komen.

Gewoon simpelweg gelijkmatig trainen, verhoudingen komen vanzelf. Take it from me: ik heb in het verleden borst gruwelijk verwaarloost omdat ik het simpelweg klote oefeningen vond..spijt als haren op mijn kop: moet nu als een zot trainen om de verhouding weer enigzins recht te gaan trekken..not cool.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Dit is het schema wat ik ook in het topic van KevinS heb gepost, misschien kun je er wat ideeën uithalen?
            Dag 1:
            Squat
            Lying Leg Curl
            Pull-ups
            Barbell Row
            Incline Bench Press
            Dumbbell Curl
            Triceps Extensions

Dag 2:
            Deadlift
            Chin-ups
            Leg Press
            SLDL
            Flat Dumbbell Press
            Preacher Curl
            Pushdowns

Dag 3:
            Barbell Bench Press
            Pull-downs
            Underhand Barbell Row
            Barbell Curl
            French Press
            Front Squat
            Standing Leg Curl

Comment

@ Erikv
              Ja en nu zul je straks pijn moeten lijden om je benen straks weer bij te brengen.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Thnx guys, kzal eens kijken of ik wat kan veranderen aan mn huidige schema. Komt mooi uit dat ik een weekje rust heb genomen, kan ik lekker op mn gemak wat aan mn roostertje gaan sleutelen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X