Ik ben de komende anderhalve week nog bezig met de mighty 10X3 en 4X6 supersets, maar daarna wordt het toch echt tijd om verder te gaan naar een ander schema
met veel pijn in mn ziel heb ik besloten om hierna een week rust te houden. Daarna zal ik met een 4 dagen split beginnen en de mass stack van BSN te misbruiken. Doel is dus massa.
Door naar het schema:
Maandag: Rug + Biceps
- Chin ups wide grip
- Pendlay row wide grip (nog nooit gedaan)
- Bent over dumbell row neutral grip
- Seated row small grip
- Preacher z-bar curl
- Perfect curl + side crunch in een superset
Dinsdag: Borst + Triceps
- Decline barbell press
- Incline barbell press
- Flat laying cable press
- Flat laying skull crushers
- single handed cable push down palms up (!)
ik dip veel liever, en lijkt me in het begin van de bulk ook meer geschikt, maar die doe ik nu al. Brengen de overige omstandigheden (andere set/reps en 4 dagen split) wel genoeg verandering, zodat ik hem alsnog met goeie resultaten zou kunnen doen? lijkt me wel
- Seated swiss ball rotations cable in een superset met de side lateral crunches op zon hyp ext bankje
Woensdag: rust
Donderdag: Benen
- Fullsquats
- Deadlifts
- Leg press disc loading
- Laying leg curls
(- seated leg curls?)
- Bij puf: hanging leg raises
Vrijdag: schouders + kuiten + onderarmen
- Standing military press barbell
- Reverse cable flyes
- ik heb mn schouders een tijd geleden goed weten te verneuken met de side raises (is inmiddels grotendeels verholpen). Is het wel zo verstandig om deze oefening te gaan doen? Mn schouders lopen echt achter en vooral de zijkant wil ik echt bijtrekken...
- Standing calf raises
- Seated calf raises
- Wrist curls, extensions, twists en knijpen.
Zaterdag: rust
Zondag: rust
Dit alles met 6-8-8-10. De eerste oefening van de groep goed opwarmen met 1-2 sets van 15-20 hh
wat vinden jullie ervan?
met veel pijn in mn ziel heb ik besloten om hierna een week rust te houden. Daarna zal ik met een 4 dagen split beginnen en de mass stack van BSN te misbruiken. Doel is dus massa.
Door naar het schema:
Maandag: Rug + Biceps
- Chin ups wide grip
- Pendlay row wide grip (nog nooit gedaan)
- Bent over dumbell row neutral grip
- Seated row small grip
- Preacher z-bar curl
- Perfect curl + side crunch in een superset
Dinsdag: Borst + Triceps
- Decline barbell press
- Incline barbell press
- Flat laying cable press
- Flat laying skull crushers
- single handed cable push down palms up (!)
ik dip veel liever, en lijkt me in het begin van de bulk ook meer geschikt, maar die doe ik nu al. Brengen de overige omstandigheden (andere set/reps en 4 dagen split) wel genoeg verandering, zodat ik hem alsnog met goeie resultaten zou kunnen doen? lijkt me wel
- Seated swiss ball rotations cable in een superset met de side lateral crunches op zon hyp ext bankje
Woensdag: rust
Donderdag: Benen
- Fullsquats
- Deadlifts
- Leg press disc loading
- Laying leg curls
(- seated leg curls?)
- Bij puf: hanging leg raises
Vrijdag: schouders + kuiten + onderarmen
- Standing military press barbell
- Reverse cable flyes
- ik heb mn schouders een tijd geleden goed weten te verneuken met de side raises (is inmiddels grotendeels verholpen). Is het wel zo verstandig om deze oefening te gaan doen? Mn schouders lopen echt achter en vooral de zijkant wil ik echt bijtrekken...
- Standing calf raises
- Seated calf raises
- Wrist curls, extensions, twists en knijpen.
Zaterdag: rust
Zondag: rust
Dit alles met 6-8-8-10. De eerste oefening van de groep goed opwarmen met 1-2 sets van 15-20 hh
wat vinden jullie ervan?
Comment