Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ok sorry wou er niet op reageren maar kan het niet laten
op wat trekt dat nu jongen ???
wil je dan enkel grote tieten en wat dikke schouders of wat, alsook is je antwoord ja dan zou het je nog niet gaan lukken met dit schema
benen en rug MOETEN erin en borst en schouders MOETEN minder alsook je armen en traps
hey steentje help es, miss kijk ik erover maar waar zag jij dan rugoef staan ??
inderdaad denk ook dat een uur spinning zwaar kut moet zijn, zou dat eerder op een aparte dag gaan doen
Hopelijk bedoelt hij 4x12. Lijkt mij wat teveel, zou 4x8 kiezen of 12.10.8.8
Heb ik zand in mijn ogen maar ik zie geen benen en Rug???
Bij Borst de close grip eruit en bij dipsen 3x tot uitputting doen
Velen geven de voorkeur aan Rug/Biceps maar Schouders/Biceps gaan ook.
Probeer het zo
Ma : Borst/Triceps
Wo : Schouders/Biceps
Vr : Rug en buik
Za of Zo : benen en kuiten
Zo doe je het met een 4 dagen split
Succes
Last edited by Tigra; 28-10-2008, 19:32.
Reason: tekstregel vergeten
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
ok jullie hebben gelijk benen en rug moeten erin komen ik zal het veranderen.
uhm kwa gewicht doe ik eerste set licht
dan 2 sets zwaar
dan nog een set licht
Heb jullie verbeteringen toegepast. ik train nog maar een paar maanden dus dat valt wel mee met de schouders verder vind ik het fijn om 4 sets te doen
1 beetje voor de warming up 2 tot maximaal en dan de laatste nog voor verzuring.
trouwens vergeten te zeggen
spinning vind ik relax hahah heb het al heel lang gedaan dus kank makkelijk volhouden is een kwestie van opbouwen in het begin na 25 min voel ik niets meer en kan ik door gaan
tja ik leer elke keer met aanpassingen dus toch maar bedankt
borst wil ik zo houden want die lopen nogal achter en dat geld ook voor mijn schouders maar heb daar 1tje weggehaald en een oefening voor de achterkant toegepast
hoop dat jullie het er al een beetje op vinden lijken
Dumbell press eruit. 3 oef Borst is voldoende
Tricpes : 2 max 3 oef
Schouders : Front raise eruit
Biceps : 2 max 3 oef
Benen : steeds gaan voor 4 oef
Rug : steeds gaan voor 4 oef
Grts
Dit is een aanpassing aan je 2de poging hé zie nu maar pas dat je een 3 de poging doet zal dit ook bekijken
Grts
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment