Wow een 3-daagse split welk je laat door roteren. Kan, maar niet langer dan 6-8 weken, want dan krijg je dus wel problemen. Daarnaast zou ik er ook nog wat aanpassingen in doorvoeren. Bij benen pak je ook de rug mee. Daarom had ik niet in de weekenden 2 dagen rust maar na elke 3 dagen had ik 1 dag rust.
benen dag
borst dag
rug dag
rustdag
benen dag
borst dag
rug dag
etc
etc
etc tot 6 weken gevuld waren. En dan heb je 7 dagen complete rust nodig.
Als je wilt kun je triceps/biceps bij de andere dagen weg halen en isoleren op de rust dagen. Je maakt er dan een arm dag van.
MAAR je moet dan wel fatsoenlijk trainen op die split. Veel oefeningen en veel sets. En 4x8 met hetzelfde gewicht is lomp. Je moet opwarm sets draaien eer je de 4 werk sets met statisch gewicht doet. Anders krijg je ook daar kans op blessures.
Elke profi bbér die jouw schema maakt moet dat toch weten.
benen dag
borst dag
rug dag
rustdag
benen dag
borst dag
rug dag
etc
etc
etc tot 6 weken gevuld waren. En dan heb je 7 dagen complete rust nodig.
Als je wilt kun je triceps/biceps bij de andere dagen weg halen en isoleren op de rust dagen. Je maakt er dan een arm dag van.
MAAR je moet dan wel fatsoenlijk trainen op die split. Veel oefeningen en veel sets. En 4x8 met hetzelfde gewicht is lomp. Je moet opwarm sets draaien eer je de 4 werk sets met statisch gewicht doet. Anders krijg je ook daar kans op blessures.
Elke profi bbér die jouw schema maakt moet dat toch weten.
Comment