Trainings Schema IJsBlok

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    sorry had de bijlage niet gezien

biceps doe je 2keer en triceps 1keer is daar een reden voor?
    en schouder 3keer in de week waarom zo extreem veel?

voor de rest heb ik niet zo veel verstand van schema's maken dus heb er verder geen vragen over

alleen nog dus je denkt dat 4dagen in de week beter is als 5?
    Kijk nu eens naar hoeveel oefeningen ik voor biceps en triceps totaal heb staan. . 2 voor biceps totaal (1 per x) en 3 voor triceps. Dus doe ik biceps 2x zoveel als triceps?

Wat betreft schouders heb je ook niet goed gekeken. Doe 1x voorkant + zijkant. En 2x achterkant omdat die erg achterloopt, net zoals mijn hele rug die ik ook 2x doe.
    En als je niet zoveel verstand van schema's maken hebt, waarom verdiep je je er niet verder in dan? Wel zo belangrijk.

Ik zit hier paas twee maanden, maar door telkens wat te lezen en met een redelijk voorstel te komen leer je ontzettend veel bij ipv klakkeloos vragen wat zou jij veranderen.

En gezien ik las dat je hier nu al een jaar zit, 6x zolang als ik dus, en nog steeds weinig verstand hebt van schema's maken, dan wordt het hoog tijd om de handen uit de mouwen te steken. Maargoed dat is mijn mening.
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

heb eerst een hele tijd gewoon schema van mijn trainer gevolgt en eerst verdiept in voeding en andere dingen.

En ik heb gekeken naar je biceps/triceps en zie dat je per keer 1oefening je biceps traint.

overigens lees ik wel heel veel maar nog niet echt heel veel gelezen over schema's
      Calisthenics / Street workout

Comment

omdat er nog veel commentaar op mijn schema is ben ik het toch nog aan het veranderen.
        is het dan verstandig:
        MA: rug/buik (is dit goed deze in 1dag?)
        DI: vrij
        WO:borst/triceps
        DO: benen/schouder
        VR: vrij
        ZA: borst/biceps
        Zo benen/schouder
        \
        \waarom maar 1x rug???? en 2 x borst ik denk aan beachboy.......

Comment

Originally posted by quibus View Post
          \
          \waarom maar 1x rug???? en 2 x borst ik denk aan beachboy.......
          nee ik ben geen beachboy, want ik train benen

Comment

nee ik ben geen beachboy, want ik train benen
            ja maar waarom 1x rug en 2x borst dat staat toch niet in verhouding

Comment

Rake post weer Quibus.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke dat klopt je hebt helemaal gelijk maar had er juist 1x rug uit gegooit was met spank aan het praten op msn en die had voorgesteld op 1x rug en 1x tricep eruit te gooien maar tja blijkt ook niet top te zijn

Comment

Blijf bij de basics bro. Kappen met die fancy shit, daar ben je nog lang niet aan toe.

Pak ub/lb 3x per week ub/lb/ub, week erop lb/ub/lb, of een standaard 3 dagen split of Rippetoe, of 3x per week fb, of billstarr. Maar hou het even eenvoudig.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ok gen heeft gesproken zal weer eens veel lezen en wat ik het lekkerste vind.
                    overigens vind ik fb niet echt lekker na de training voel ik dan nooit echt de pomp overal vergeleken als ik een split doe

Comment

En zoals we allemaal weten, is pomp dè bepalende factor voor spiergroei.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Pak ub/lb 3x per week ub/lb/ub, week erop lb/ub/lb, .
                        Is 4x per week een ub/lb schema niet effectiever?? Dacht ik altijd namelijk...
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

voor de rest heb ik niet zo veel verstand van schema's maken dus heb er verder geen vragen over
                          Als je er weinig verstand van hebt moet je JUIST vragen stellen..

Hoe wil je anders ooit verder komen?
                          Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                            Is 4x per week een ub/lb schema niet effectiever?? Dacht ik altijd namelijk...
                            Kan wel. Maar geloof niet dat Ijsbloks herstel denderend genoeg is om het 4x aan te kunnen voor optimale resultaten. Denk dat 3x bij hem beter is.

sigpic

Comment

Denk dat mijn herstel wel hoger ligt dan de meeste jongeren.
                              ik sport al erg lang en vaak (elke dag) vind dat mijn lichaam best wel redelijk tegen kan om elke dag zware arbeid te verichten.
                              maar weet niet of dit ook bij echte krachttraining zo is.

Comment

Denk dat mijn herstel wel hoger ligt dan de meeste jongeren.
                                ik sport al erg lang en vaak (elke dag) vind dat mijn lichaam best wel redelijk tegen kan om elke dag zware arbeid te verichten.
                                maar weet niet of dit ook bij echte krachttraining zo is.
                                Denk ik ook vriend.Ik sport sinds mijn 5de (voetbal,judo,hardlopen,krachttraining)en mijn herstel is altijd gruwelijk snel geweest.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X