Commentaar op schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jeronimo View Post
    Weet je wat? Ik zal dit schema beginnen, en dan zal ik jullie binnen een jaar het resultaat laten zien.
    (kheb nu al de "voor" foto's gepakt )
    haha suc6. ga je deze schema heel t jaar door gebruiken?

Comment

Ik heb op dit forum nog wat andere trainingsschema-topics gelezen, en ik heb gelezen dat je voor massa te trainen enkel de compound oefeningen moet doen en sets van 15-12-10-8-5 reps.
      Ik dacht om massa te trainen dat je best ook isolatieoefeningen doet, met ongeveer 3 sets van 8 reps (3 keer met hetzelfde gewicht)

Welke van de 2 is nu de juiste?
      compound=massa in de reprange waar je lichaam t best op reageert tussen 6-12. de ene dag reageer ik beter op 6, de andere dag op 8. etc.

ik doe het liefst 8-10.

maar een aantal poweroefeningen 6 reps. deadlift, push press, etc.
      voor benen boven de 10 reps. wat ik merk is dat voor je benen met reps hoger dan 12, je beter verzuurt dan lagere reps. miss omdat dit een vd grootste spiergroepen is. die ook veel slow-twitch fibers bevat.

Comment

Originally posted by Sancho View Post
        Ik kan je niet echt helpen met training van massa aangezien ik puur kracht train.

Als je de opmerkingen in deze topic leest zul je toch moeten vatten dat het schema die jij volgt nog steeds redelijk fout is

Maar ik zou zeggen: maak een logje aan en bewijs ons het tegengestelde
        Hoe bedoel je? Wat is er dan nog fout?

Comment

Ma: Rug en biceps :
          Bent Over Rows, Goodmornings, Standing Barbell Curl, Concentration Curl
          Di: Borst, Schouders en Triceps:
          Bench Press (schuin/recht), Flyes, Military Press, Front Dumbell Raises, Standing Lateral Raises, French Press, Dips
          Wo: Benen, Buik en Onderarmen
          Squats, Stiff leg deadlift, Standing Calf Raises, Seated Twist, Sit-ups, Barbell Wrist Curls
          Do:
          RUST
          Vr:
          zelfde als maandag
          Za:
          zelfde als dinsdag
          Zo:
          zelfde als woensdag

Zo, dan heb ik 2 oefeningen voor triceps.
          Goodmornings ga ik zo laten denk ik ...
          Ik heb ook al gezien dat het kan uitgevoerd worden met rechte kniën, dan train je inderdaad wel stevig je hamstrings, maar ik hou erbij mijn kniën goed gebogen en dan merk ik van mijn hamstrings niks.
          In elk geval ik zal ze alle 2 eens uittesten

Is het zo beter Sancho?

(ps: als er nog verbeteringen kunne, laat het me aub weten ! )

Comment

Altijd nog een lichte knik in je knieen houden met good mornings/roman deadlifts etc. Als je de benen echt recht houd ga je blessures krijgen en pijnlijke knieen en shit.

Comment

Is het zo beter Sancho?

(ps: als er nog verbeteringen kunne, laat het me aub weten ! )
              Mja, 6 op 7 blijf ik toch te veel vinden :-) Wacht tot je goed zwaar gaat, zul je wel merken dat de training van zondag en maandag niet op elkaar passen
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

zoveel goeie schema´s te vinden voor alle doeleinden en toch hier blijven leuteren over (sorry) maar een nutteloos schema

eerlijk advies dumpen dat zooitje en train max 5dagen

mnd rug
                dinsdag borst/buik
                woensdag benen
                donderdag rust
                vrijdag schouders/buik
                zaterdag armen
                zondag rust

of gooi het andersom, zoveel variaties maar het uwe blijf ik niet goed vinden

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                  eerlijk advies dumpen dat zooitje en train max 5dagen
                  Ik probeer het hem duidelijk te maken dat ie het verkeerd doet Maar ja, ik ga der ook geen moeite meer voor doen Ik hoop dat jeronimo een logje aanmaakt om ons het tegengestelde te bewijzen
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Waarom lees je niet eens gewoon wat stickies en daarna 10 schema's door?

Dat helpt behoorlijk, dan hoef je 9/10 van je vragen die je stelt niet te stellen, geeft voldoening en je bespaart alle welwillende mensen die je helpen wat tijd.
                    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X