De weg kwijt, HELP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De weg kwijt, HELP

Hallo iedereen.
    Ik ben de laatste weken erg aan het aankloten met trainen. Ik zit met een schouderblessure die maar niet over wil (slijmbeursonsteking denk k), veel schoolwerk, en een vriendin sinds kort.

Ik merk aan mezelf dat ik me gewoon slecht voel als ik niet (effectief) train.

Opzich kan ik 4 keer per week, 1 uur per keer, trainen.

Vroeger heb ik veel getraind, en ook mooie resultaten gehaald. Maar ik ben helemaal kwijt hoe ik het best kan trainen.
    Wat voor split moet ik aanhouden? Hoe vaak moet je een spiergroep per week trainen?

Help me alsjeblieft, want ik voel me echt kut gewoon. En ik wil vanaf morgen een nieuwe start maken.
    23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Ik denk dat je echt een hele hoop uit de sticky's kan halen man.

Edit: Zou overigens eerst gaan uitzoeken wat het probleem met je schouder is, daarvan afkomen en dan pas een volledige nieuwe start maken. Want schouders gebruik je behoorlijk veel. Succes!
    Last edited by jake22; 28-12-2008, 21:12.
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Met een slijmbeurontsteking kan en mag je niet trainen kerel.
      Dus dat zal het waarschijnlijk niet zijn.
      Als je daatwerkelijk veel last hebt van je schouder zou ik 1 a 2 weken lekker rusten en misschien een beetje licht benen trainen.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
        Met een slijmbeurontsteking kan en mag je niet trainen kerel.
        Dus dat zal het waarschijnlijk niet zijn.
        Als je daatwerkelijk veel last hebt van je schouder zou ik 1 a 2 weken lekker rusten en misschien een beetje licht benen trainen.
        Volkomen met mijn collega eens.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

beter maak je die nieuwe start nadat je blessure over is. een paar weken je bovenlichaam wat rust geven en goed blijven eten. benen wel inderdaad blijven trainen. je zal het wel eff niet meer weten omdat je een blessure hebt. maar dat gaat ook wel over als je wat rust neemt, maak je niet druk je hebt goede progressie geboekt. en dat heb je zo weer terug geboekt als je weer kan knallen. je weet denk ik zelf wel hoe je goed traint. 4 keer een uur trainen is genoeg hoor. gewoon eff rusten en daarna veel vreten en knallen maar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X