Trainingschema Mariniers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingschema Mariniers

Hallo iedereen!
    Ik heb bij het korps mariniers gesoliciteerd, ik ben 17 jaar , en weeg 61kg.
    Nu is mijn probleem dat ik aan moet komen voor de keuring (min. 5kg erbij). Ik zet hieronder even mn trainingschema, als het niks is, hou hier dan gewoon geen rekening mee :

Maandag-Woensdag-Vrijdag
    3 series pushups zoveel ik kan met 60s rust ertussen
    3 series overhand pullups zoveel ik kan met 60s rust
    2 series crunches zoveel ik kan 60s rust
    3 series lunges 12 reps en 60s rust

Dinsdag-Donderdag
    Hardlopen zolang ik kan.

Ik ben gestopt met roken, eet goed maar ik moet dus heel wat massa erbij krijgen in ongeveer 3/4 maanden (Datum van de keuring weet ik nog niet)
    hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!!
    Last edited by D-Tox; 18-01-2009, 23:41. Reason: Ben trouwens 1.78

Tis niks. Stickies doorlezen op voeding en training.

Ow en welkom.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ok thanks maar zou wel handig zijn om gewoon een schema te krijgen van jullie (sinds ik er blijkbaar niks van bak haha). Ik doe, jij denkt! Maar ben zowiezo stickies aan het lezen

Comment

Originally posted by D-Tox View Post
        Ok thanks maar zou wel handig zijn om gewoon een schema te krijgen van jullie (sinds ik er blijkbaar niks van bak haha). Ik doe, jij denkt! Maar ben zowiezo stickies aan het lezen
        En voor iemand die in het leger wil ben je niet echt van de regels volgen. Lees die ook nog maar eens door als je de stickies hebt gelezen.

Comment

Ik was ze aan het lezen... chill out dude, ben net 2 weken begonnen, dus niet zo gemeen tegen een groentje doen kerel :P

Comment

Originally posted by D-Tox View Post
            Ik was ze aan het lezen... chill out dude, ben net 2 weken begonnen, dus niet zo gemeen tegen een groentje doen kerel :P
            Welk gedeelte van 'LEES DIT EERST' heb je gemist toen je op het forum kwam?

Comment

Okok drop it, ga maar eens lekker slapen want je wordt pissig. Bedankt voor de "paar" tips, en voor het welkom heten

Comment

Je gaat het vast nog leuk krijgen in het leger, als lezen (en voorstellen) al teveel moeite is.
                Vind het knap dat ErikV nog zo beleefd is.

Comment

Commentaar heb je genoeg gehad, nu aan de slag en open een nieuw topic als je er klaar voor bent.

Suc6..
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X