Hey,
Ik zal me eerst kort voorstellen, ben Alex. Nog nooit aan fitness gedaan.
Ik was ontzettend dik op me 12. toen ging elke dag push-ups, pull-ups, sit-ups ( 60 p/dag p/stuk )thuis toen en sportte ik 5 dagen in de week 2 sporten tegelijk ( rugby, snowboarden ). ik werd heel erg gespierd en droog.
na blessures kon ik niet meer sporten en werd ik weer dik, ik word heel snel gespierd en droog. Maar ik zit nu op een punt dat ik over 1.5 jaar gewoon weer een mooi fitness lichaam heb.
Ik heb hier efedrin Arsan liggen om te helpen maar zoek het advies van de mensen die er echt wat vanafweten.
Mijn doel is: Droog worden, Fitness lichaam.
Voordeel: Snel gespierd & Snel droog, heb de bouw ervoor.
Stats: 20 jaar, 82 kg, 1.75, veel kracht ( moet wel weer aangesproken worden )
tnx voor jullie tijd alvast!
Alex
Ik zal me eerst kort voorstellen, ben Alex. Nog nooit aan fitness gedaan.
Ik was ontzettend dik op me 12. toen ging elke dag push-ups, pull-ups, sit-ups ( 60 p/dag p/stuk )thuis toen en sportte ik 5 dagen in de week 2 sporten tegelijk ( rugby, snowboarden ). ik werd heel erg gespierd en droog.
na blessures kon ik niet meer sporten en werd ik weer dik, ik word heel snel gespierd en droog. Maar ik zit nu op een punt dat ik over 1.5 jaar gewoon weer een mooi fitness lichaam heb.
Ik heb hier efedrin Arsan liggen om te helpen maar zoek het advies van de mensen die er echt wat vanafweten.
Mijn doel is: Droog worden, Fitness lichaam.
Voordeel: Snel gespierd & Snel droog, heb de bouw ervoor.
Stats: 20 jaar, 82 kg, 1.75, veel kracht ( moet wel weer aangesproken worden )
tnx voor jullie tijd alvast!
Alex
Comment