hallo.. Ik ben nu een tijdje serieus aan het trainen.. vanaf oktober ongeveer. En ik was wel benieuwd wat jullie vinden van mijn trainingsschema:
Dinsdag: Rug, schouders, biceps
Woensdag: Borst, Triceps
Donderdag: Buik, Benen
Vrijdag: Schouders, biceps
Zaterdag: Borst, triceps
Wel moet ik erbij zeggen dat ik woensdag thuis train.. gwoon wat opdrukken en meer oefeningen op triceps gericht.
Ik heb verder niet een speciaal voedinggschema.. Wel gebruik ik scohtends voor het eten een whey shake.. en savonds na de training en voor het slapen gaan nog een bak van die vieze kwark haha. Verder let ik er wel een beetje op wat ik binnenkrijg. en verder nog bij het ontbijt creatine en na de training ook.
al het commentaar en tips is welkom
kzal binnenkort nog even alle oefeningen erbij zetten..
grtzz
ps: Hoe zijn jullie ervaringen verder qua 2x per week de spiergroep pakken? of pakken jullie meestal 1x per week echt hard aan. ben ik wel benieuwd naar.
Dinsdag: Rug, schouders, biceps
Woensdag: Borst, Triceps
Donderdag: Buik, Benen
Vrijdag: Schouders, biceps
Zaterdag: Borst, triceps
Wel moet ik erbij zeggen dat ik woensdag thuis train.. gwoon wat opdrukken en meer oefeningen op triceps gericht.
Ik heb verder niet een speciaal voedinggschema.. Wel gebruik ik scohtends voor het eten een whey shake.. en savonds na de training en voor het slapen gaan nog een bak van die vieze kwark haha. Verder let ik er wel een beetje op wat ik binnenkrijg. en verder nog bij het ontbijt creatine en na de training ook.
al het commentaar en tips is welkom
kzal binnenkort nog even alle oefeningen erbij zetten..
grtzz
ps: Hoe zijn jullie ervaringen verder qua 2x per week de spiergroep pakken? of pakken jullie meestal 1x per week echt hard aan. ben ik wel benieuwd naar.
Comment