Hey ik ben nu al een tijdje random aan het kloten met de fitness , maar ik wordt die bierbuik en die kwarkarmpies zat !. Ik doe nu al een tijdje een soort van 'oow-dat-toestel-is-vrij-dus-dan-pak-ik-die-maar-schema'
Wel ben ik ondertussen al een tijdje bezig met verschillende oefeningen die ik ook even zal noteren.
Ik ga 3 keer in de week naar de fitness tot nu toe meestal is dit het plan:
Maandag:
Rug, Benen en Buik(oefeningen komen zo)
(warming up matige weerstand 2 minuten helft van de max snelheid roeien)
Rug:
Behind Neck Pulldown (12 x 3)
Seated Cable Row (10 x 3)
Benen:
Legpress (12 x 4 )
single leg curl (12 x 4)
Toes out Leg extension (12 x 4)
Calve Raise (12 x 4)
Woensdag:
Biceps, Schouders en Buik
Biceps:
Cable Preacher Curl (12 x 3)
Concentration Curl (12 x 3)
Alternate Standing Hammer Curl (12 x 3)
Schouders:
Standing Dumbbell Front Raise (12 x 3)
* oefening (12 x 3)
Machine Lateral Raise
Seated Machine Press(? 10 x 3)
Vrijdag:
Borst, Triceps en buik.
Borst:
Pec Dec (12 x 3)
Incline Dumbell Bench Press (12 x 3)
en tot slot de
Rechtopstaand Hammer Strength Bench Press (12 x 3)
Triceps:
Alternate Bent Over Dumbell Kickback (met me scheenbeen rustend op een bankje ook 12 x 3)
High Pulley Triceps Extensions (12 x 3)
Cable Triceps Extension (12 x 3)
Buik:
Situps (12 x 4)
Floor Crunches (25 x 3)
Side Crunches (12 x 3)
Floor leg Raise (10 keer)
Hierna gooit iemand me benen naar de grond terwijl ik ze omhoog en gestrekt probeer te houden Pittige oefening (15 x 3)
*= is een oefening waarbij ik net als met de irish press het gewicht omhoog duw maar dan mijn onderarm tot 90 graden laat zakken en me polsen voor me uit laat steken dus ik wijs met me handen voor me uit terwijl me armen op 90 graden blijven ( kon de naam hiervan niet vinden) en dan reps
Ik heb alleen een paar dingen die echt zwaar achterlopen of de rest. Tijdens
de Pec Dec heb ik echt zware moeite met een erg laag gewicht. Terwijl ik met bankdrukken WEL 15 kilo aan elke kant met 8 reps kan. Is dit nu verkeerd getrained of is dit gewoon zwakte? Ook krijg ik last met de PecDec last van de bvoorkant van me schouders.
Mijn doel is om af te vallen en toch een pakketje spiertjes mee nemen of dit haalbaar is weet ik niet maar ik zal in ieder geval me best doen!
Ik weeg rond de 86 kilo en ben 1.84 m heb toch wel een flink zwembandje.
Mijn Vetpercentage zal ik niet zo weten en ik heb de Q&A' sticky's al gelezen (noob fitnesscentrum dus punts vet%meting word daar ook niets).
Of moet ik hiervoor een aparte thread aanmaken. Ik zou al blij wezen met suggesties voor oefeningen. En nog 1 feit ik doe niet aan bankdrukken omdat ik hierdoor erg last van me rechterschouder krijg evenals squatten dat doe ik liever niet gewoon omdat het me niet lekker ligt naar mijn mening.(Toch beetje bang voor blessures)
Eetschema zal ik wel even later toevoegen evenals mijn verhaal maar dat doe ik wel als ik me voorstel. (duurt wel uurtje of 2 om dat te typen ben hier ook 3 kwartier mee bezig geweest al die oefeningen opzoeken .
Brand maar los (/flame on )Ik Sta erg open voor suggesties en kritiek jullie weten het tenslotte
Wel ben ik ondertussen al een tijdje bezig met verschillende oefeningen die ik ook even zal noteren.
Ik ga 3 keer in de week naar de fitness tot nu toe meestal is dit het plan:
Maandag:
Rug, Benen en Buik(oefeningen komen zo)
(warming up matige weerstand 2 minuten helft van de max snelheid roeien)
Rug:
Behind Neck Pulldown (12 x 3)
Seated Cable Row (10 x 3)
Benen:
Legpress (12 x 4 )
single leg curl (12 x 4)
Toes out Leg extension (12 x 4)
Calve Raise (12 x 4)
Woensdag:
Biceps, Schouders en Buik
Biceps:
Cable Preacher Curl (12 x 3)
Concentration Curl (12 x 3)
Alternate Standing Hammer Curl (12 x 3)
Schouders:
Standing Dumbbell Front Raise (12 x 3)
* oefening (12 x 3)
Machine Lateral Raise
Seated Machine Press(? 10 x 3)
Vrijdag:
Borst, Triceps en buik.
Borst:
Pec Dec (12 x 3)
Incline Dumbell Bench Press (12 x 3)
en tot slot de
Rechtopstaand Hammer Strength Bench Press (12 x 3)
Triceps:
Alternate Bent Over Dumbell Kickback (met me scheenbeen rustend op een bankje ook 12 x 3)
High Pulley Triceps Extensions (12 x 3)
Cable Triceps Extension (12 x 3)
Buik:
Situps (12 x 4)
Floor Crunches (25 x 3)
Side Crunches (12 x 3)
Floor leg Raise (10 keer)
Hierna gooit iemand me benen naar de grond terwijl ik ze omhoog en gestrekt probeer te houden Pittige oefening (15 x 3)
*= is een oefening waarbij ik net als met de irish press het gewicht omhoog duw maar dan mijn onderarm tot 90 graden laat zakken en me polsen voor me uit laat steken dus ik wijs met me handen voor me uit terwijl me armen op 90 graden blijven ( kon de naam hiervan niet vinden) en dan reps
Ik heb alleen een paar dingen die echt zwaar achterlopen of de rest. Tijdens
de Pec Dec heb ik echt zware moeite met een erg laag gewicht. Terwijl ik met bankdrukken WEL 15 kilo aan elke kant met 8 reps kan. Is dit nu verkeerd getrained of is dit gewoon zwakte? Ook krijg ik last met de PecDec last van de bvoorkant van me schouders.
Mijn doel is om af te vallen en toch een pakketje spiertjes mee nemen of dit haalbaar is weet ik niet maar ik zal in ieder geval me best doen!
Ik weeg rond de 86 kilo en ben 1.84 m heb toch wel een flink zwembandje.
Mijn Vetpercentage zal ik niet zo weten en ik heb de Q&A' sticky's al gelezen (noob fitnesscentrum dus punts vet%meting word daar ook niets).
Of moet ik hiervoor een aparte thread aanmaken. Ik zou al blij wezen met suggesties voor oefeningen. En nog 1 feit ik doe niet aan bankdrukken omdat ik hierdoor erg last van me rechterschouder krijg evenals squatten dat doe ik liever niet gewoon omdat het me niet lekker ligt naar mijn mening.(Toch beetje bang voor blessures)
Eetschema zal ik wel even later toevoegen evenals mijn verhaal maar dat doe ik wel als ik me voorstel. (duurt wel uurtje of 2 om dat te typen ben hier ook 3 kwartier mee bezig geweest al die oefeningen opzoeken .
Brand maar los (/flame on )Ik Sta erg open voor suggesties en kritiek jullie weten het tenslotte
Comment