Originally posted by Mohr
View Post
Nou ja het is eerder dat ze gewoon me complete boven been spieren hebben losgesneden en door de helft zodat er een pen van +- 45 cm door heen kon :P. Sindsdien kan ik ook niet de complete nacht staan en dansen met uitgaan en ben ik gewoon veel sneller moe e.d. Heb hiervoor 2 keer 5 maanden bij een fysiotherapeut geweest. Die wist ook niet helemaal wat te doen, want er is deels een probleem in mijn balans nu. En ik ben wel ontzettend sterk(hij had geen zwaardere gewichten meer voor me confidence boost) , maar ik ben zeg maar niet onwijs veel qua de situatie opgeschoten. Dus vandaar dat ik nog een beetje grillig ben over het squatten
@Tigra de oefeningen staan ook niet in volgorde nee (kan alleen de startpost niet editten :S. Anders had ik wel eerst compound oefeningen gedaan. Het was eerder een indicatie of de oefeningen wel goed waren. Maar de volgorde klopt inderdaad niet nee.. En ik bedoel het andersom inderdaad
@De generaal Ik Probeer nu waarschijnlijk dan Biceps en Benen op dezelfde dag of moet ik speciaal voor de benen een dagje uittrekken ? Want in de sticky doe je alles op 1 dag 10 x 2
PS: ik weet nu nog steeds niet hoe die schouder oefening heet het waren Fly's o.i.d.
Comment