Hallo ik doe nu ongeveer een half jaar aan gewichten. Ik zelf heb jeugdreuma maar heb toch de gewichten opgepakt. Ik ben begonnen met curls en hammer curls. En soms wat andere dingen. Maar ik dacht laat ik eerst mijn armen wat sterker maken. Ik heb ook squats gedaan. Maar ik dacht als ik mijn armen doe wordt de rest ook makelijk.
Nu ben ik dus eigelijk serieuzer bezig en dacht ik ik maak eens een schema.
NOTE Ik werk altijd met reps van 10 en sets van 4. Dus als er (40 staat is het dus 10x4 met 30 seconde pauze ertussen. Dit geld voor alles als er 80 staat is het 10x4 en dan nog eens 10x4. sorry als ik onduidelijk ben=p.
En ik beschik over 2 sets van dumbells. Eentje van 7 kilox2 en 9 kilox2
Dus ik dacht
Maandag Dumbel flys (40) Dumbell presses (40) 40 keer opdrukken
Gewicht dacht ik voor flys 4 of 7 kilo presses 9 kilo. En opdrukken ik weeg iets van 78 kilo =p
Dinsdag de rug Stiff-Legged Dumbbell Deadlift voor onderug ik denk ook iets van 80 keer Bent Over Two-Dumbbell Row 80 keer voor middel rug. Biceps en die andere spier aan de zijkant. Ben eventjes de naam kwijt.
Woensdag de schouders. Wat hiervoor het beste is weet ik niet. Nu doe ik
Ik weet niet hoe het heet. Maar ik doe in principe staan. Mijn handen laten hangen met een dumbel erin. en dan met mijn armen omhoog todat de dumbels klik zeggen boven mijn hoofd. Dit doe ik dan zon 120 keer. Schijnt ook de nek te trainen
Donderdag gewoon ouderwetse curls en hammer curls
vrijdag een van de eerdere dingen naar keuzen (maar nietzelfde als donderdag)
zaterdag zelfde als vrijdag
zondag rust
ook doe ik om de dag hardlopen en 19 km fietsen als ik schooldagen heb.
Daarom heb ik mijn benen trainen niet ik kan wel weer squats doen. Maar ik denk dat als ik ook nog hardloop. Ik mijn spieren opbouw en bij het hardlopen dan weer afbouw.
Ook doe ik op gewicht dagen gewoon crunches erbij. Om de dag dan. Maar omdat crunches licht zijn zie ik ze niet als een echte work out.
Waarschijnlijk is dit schema niks waard. =p
Maar dit is het beste waarmee ik kan komen ik ben namelijk nieuw in dit wereldje =p.
Nu ben ik dus eigelijk serieuzer bezig en dacht ik ik maak eens een schema.
NOTE Ik werk altijd met reps van 10 en sets van 4. Dus als er (40 staat is het dus 10x4 met 30 seconde pauze ertussen. Dit geld voor alles als er 80 staat is het 10x4 en dan nog eens 10x4. sorry als ik onduidelijk ben=p.
En ik beschik over 2 sets van dumbells. Eentje van 7 kilox2 en 9 kilox2
Dus ik dacht
Maandag Dumbel flys (40) Dumbell presses (40) 40 keer opdrukken
Gewicht dacht ik voor flys 4 of 7 kilo presses 9 kilo. En opdrukken ik weeg iets van 78 kilo =p
Dinsdag de rug Stiff-Legged Dumbbell Deadlift voor onderug ik denk ook iets van 80 keer Bent Over Two-Dumbbell Row 80 keer voor middel rug. Biceps en die andere spier aan de zijkant. Ben eventjes de naam kwijt.
Woensdag de schouders. Wat hiervoor het beste is weet ik niet. Nu doe ik
Ik weet niet hoe het heet. Maar ik doe in principe staan. Mijn handen laten hangen met een dumbel erin. en dan met mijn armen omhoog todat de dumbels klik zeggen boven mijn hoofd. Dit doe ik dan zon 120 keer. Schijnt ook de nek te trainen
Donderdag gewoon ouderwetse curls en hammer curls
vrijdag een van de eerdere dingen naar keuzen (maar nietzelfde als donderdag)
zaterdag zelfde als vrijdag
zondag rust
ook doe ik om de dag hardlopen en 19 km fietsen als ik schooldagen heb.
Daarom heb ik mijn benen trainen niet ik kan wel weer squats doen. Maar ik denk dat als ik ook nog hardloop. Ik mijn spieren opbouw en bij het hardlopen dan weer afbouw.
Ook doe ik op gewicht dagen gewoon crunches erbij. Om de dag dan. Maar omdat crunches licht zijn zie ik ze niet als een echte work out.
Waarschijnlijk is dit schema niks waard. =p
Maar dit is het beste waarmee ik kan komen ik ben namelijk nieuw in dit wereldje =p.
Comment