trainingsschema barry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trainingsschema barry

bij deze mijn nieuwe schema, laat het kritiek maar losbarsten of als je het mooi vindt mag je ook zeggen of wat jij zou veranderen.

maandag:
    chins
    one arm cable row
    bent over barbell row
    benchpress vlak
    peckdeck
    upright row ( dropsets )
    shrugs
    triceps pushdowns
    barbell curl

woensdag:
    legextensions ( opwarmen ) 3sets
    full smith front squats 6 sets
    smith lunges 4 sets
    full smith squats 6 sets
    legpress 4 sets
    lying legcurl 4 sets
    ( evt zittende legcurl, a.d.h.v hoe ik me dan voel )
    staande kuitheffen 4 sets
    zittendkuitheffen 4 sets
    buik

donderdag:
    t-bar row
    v-grip pulldowns
    cable pullover
    incline benchpress
    cable crossovers
    side raise ( dropsets )
    reverse pecdeck ( dropsets )
    skullcrusher
    concentration curls

zaterdag:
    deadlift
    yates row
    one arm cable row
    benchpress vlak
    peckdeck
    zittende mp of staand
    shoulder press
    rope pushdowns
    bb curl

waar geen aantal sets achter de oefeningen staan is het 4 sets

benen is 1x per week, omdat me maatje met zijn voetbal zit, die hij op maandag en vrijdag heeft.
    het kan best zijn dat dit teveel is, maar dat moet ik dan eerst ondervinden
    woensdag wou ik hiermee beginnen, maandag train ik dus niet, kan ik me schouders nog ff goed laten rusten.
    nu heb is dus maar 12 sets bankdrukken en geen 27 sets meer, dit zou dus een stuk minder irritatie voor mijn schouders zijn

brandt er op los
    Last edited by bodybuildr1990; 05-04-2009, 12:40.
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

MAAR 12 setjes:P Hoe lang wil je met dit schema over een training doen? Itensiteit zou behoorlijk hoog moeten zijn lijkt mij wil je dit tussen 60-90 minuten houden.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
      MAAR 12 setjes:P Hoe lang wil je met dit schema over een training doen? Itensiteit zou behoorlijk hoog moeten zijn lijkt mij wil je dit tussen 60-90 minuten houden.
      12 setjes over 3 trainingen he.
      elke training is 4 setjes kerel
      dit heb je met een uur/ 5 kwartier wel klaar hoor alleen woensdag bij benen zal het zon 90 minuten worden
      stond er ook bij he
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Vind t net niks, als je 3 dagen zwaar ub traind. Vind het over het algemeen teveel oefeningen voor ub, zou liever minder oefeningen pakken en me daarop richten. Welke oefeningen was je van plan echt op te gaan knallen?
        Wat ik ook niet snap is waarom er elke ub dag een 'rug'-oefening vooraan staat, 3x in de week zwaar rug trainen gaat hem niet worden.. Zou liever bijv. 1 dag rug vooraan, andere dag bench, andere dag oh+dips superset oid.
        Nog iets wat ik niet snap is waarom je op zaterdag dan ineens 2 press oefeningen doet voor de schouders en de rest van de week geen presses voor schouders?

Kortom: Er zit imo geen structuur in.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
          12 setjes over 3 trainingen he.
          elke training is 4 setjes kerel
          dit heb je met een uur/ 5 kwartier wel klaar hoor alleen woensdag bij benen zal het zon 90 minuten worden
          stond er ook bij he
          Klopt inderdaad heb ik overheen gelezen dan, sorry
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
            Vind t net niks, als je 3 dagen zwaar ub traind. Vind het over het algemeen teveel oefeningen voor ub, zou liever minder oefeningen pakken en me daarop richten. Welke oefeningen was je van plan echt op te gaan knallen?
            Wat ik ook niet snap is waarom er elke ub dag een 'rug'-oefening vooraan staat, 3x in de week zwaar rug trainen gaat hem niet worden.. Zou liever bijv. 1 dag rug vooraan, andere dag bench, andere dag oh+dips superset oid.
            Nog iets wat ik niet snap is waarom je op zaterdag dan ineens 2 press oefeningen doet voor de schouders en de rest van de week geen presses voor schouders?

Kortom: Er zit imo geen structuur in.
            hoe zou jij het schema maken dan?

gewoon de volgorde veranderen, maar wel met deze oefeningen en de presses verdelen
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

waarom doe je niet gewoon een split

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                hoe zou jij het schema maken dan?

gewoon de volgorde veranderen, maar wel met deze oefeningen en de presses verdelen
                Ik zou sowieso geen 3x per week ongeveer dezelfde training doen. Vind 3x per week aardig volume op rows en bench gewoon teveel. Globaal zou ik het zo anders doen in de vorm van een ub/lb met add on armen:
                Ma; Rug+schouders - middelzwaar
                Wo; Benen (meer push gericht)
                Do; Borst+rug - zwaar
                Za; Deadlift (pull gericht dus, nog een GHR erbij) +armen

Omdat je geen losse squats doet zou ik me meer richten op DL's dan op squats qua vooruitgang. Zou dan voor elke dag streven naar 1 compound waarop je het zwaarst gaat en dan nog 2 of 3 compounds ernaast.. (behalve voor za dan).

Hoe ik het nog anders zou kunnen doen door roteren:
                -Borst+rug
                -Benen
                -Schouders+armen
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X