Reacties op trainingsschema aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reacties op trainingsschema aub

Dag iedereen,

heb even een nieuw schema samengesteld. Zou graag hebben dat het zo goed mogelijk is dus vuur maar af voor veranderingen of voorstellen ^^

thx

Dag 1:

Schouders
    Military Presses 4 x 8
    Side Lateral Raises 3 x 8
    Front Dumbell Raises3 x 8

Benen
    Squats 3 x 8
    Leg extensions 3 x 8
    Dumbell Lunges 3 x 8
    Standing Calve raises3 x 15

Buik
    Crunches 3 x 30
    Side Crunches 3 x 25
    Hanging Leg Raises 3 x 20

Dag 2:

Borst
    Bench Press 4 x 6
    Incline Bench Press 3 x 8
    Dumbell Flyes 3 x 8
    Dumbell Pullovers 4 x 8

Biceps
    Dumbell Curl Seated 3 x 8
    incline dumbell curl 3 x 8
    Barbell Curl 3 x 8

Buik (zelfde als hierboven)

Dag 3:

Rug
    Front wide-grip chin-ups 4 x to failure
    T-Bar rows 3 x 8
    Seated pulley rows 4 x 6
    Hyperextensions 3 x 10
    Lat pulldown 3 x 8

Triceps
    Close-grip Bench presses 3 x 8
    Pushdowns 3 x 6
    Dips 3 x to failure

Nek: Shrugs 4 x 8
    Voorarmen: Wrist Curls 4 x 12
    To fear death is to limit life.

Ik zou eerst benen doen, dan schouders.

Heb je een rustdag tussen dag 2 en 3?
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Waarom niet alleen benen op die dag? Is de helft van je lichaam..
      Zit er een dag tussen de 1e en 2e dag? Want bij je borst oefeningen pak je ook schouders. En bij je borst pak je triceps, die je op de 3e dag ook pakt.
      Waarom zoveel buik? Plaatselijk vet verbranden kan niet..

Comment

Ik zou voor benen zoiezo een aparte dag nemen. Schouders kan je bij borst & triceps zetten of als dit in je schema past ook een aparte dag voor nemen.
        Verder mis ik nog een oefening voor achterkant schouders. Benen zou ik ook nog een oefening toevoegen. Squat, legpress en lunges bijvoorbeeld als massabouwer en dan extensions als isolatie voor de quads en een leg curl voor de hamstrings.

Dan krijg je dus dit:

Squat
        Leg press
        Lunges
        Leg Extensions
        Leg Curl
        Standing (of seated) calve raises

Denk ook aan de indeling van je trainingen. Er zijn wat regels waar je aan moet denken. Als je bijvoorbeeld op dag 2 borst biceps doet en op dag 3 rug triceps kom je daarmee een beetje in de knoop. Je kan best borst/biceps, rug/triceps doen om je armen die extra aandacht te kunnen geven, maar dan moet je wel proberen te zorgen dat ze elkaar niet hinderen. Verder zou ik er nog een deadlift in gooien, algehele massabouwer. Die zou je kunnen vervangen voor de hyperextensions.

Verder kan je onmogelijk 2 dagen achter elkaar buik trainen. Als je dit wel fatsoenlijk kan heb je ze niet genoeg belast. Pak gewoon 1x hooguit 2x mocht je dat nodig vinden buik op de week. Dat is voldoende. Doe dit verdeeld over de dagen. Denk eraan dat je bij grote oefening als squat en deadlift ook al buikspieren meepakt.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Sancho View Post
          Ik zou eerst benen doen, dan schouders.

Heb je een rustdag tussen dag 2 en 3?
          ja er zitten 2 dagen tussen schouders en borst. Na borst is er weer een rustdag endan rug

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Ik zou voor benen zoiezo een aparte dag nemen. Schouders kan je bij borst & triceps zetten of als dit in je schema past ook een aparte dag voor nemen.
            Verder mis ik nog een oefening voor achterkant schouders. Benen zou ik ook nog een oefening toevoegen. Squat, legpress en lunges bijvoorbeeld als massabouwer en dan extensions als isolatie voor de quads en een leg curl voor de hamstrings.

Dan krijg je dus dit:

Squat
            Leg press
            Lunges
            Leg Extensions
            Leg Curl
            Standing (of seated) calve raises

Denk ook aan de indeling van je trainingen. Er zijn wat regels waar je aan moet denken. Als je bijvoorbeeld op dag 2 borst biceps doet en op dag 3 rug triceps kom je daarmee een beetje in de knoop. Je kan best borst/biceps, rug/triceps doen om je armen die extra aandacht te kunnen geven, maar dan moet je wel proberen te zorgen dat ze elkaar niet hinderen. Verder zou ik er nog een deadlift in gooien, algehele massabouwer. Die zou je kunnen vervangen voor de hyperextensions.

Verder kan je onmogelijk 2 dagen achter elkaar buik trainen. Als je dit wel fatsoenlijk kan heb je ze niet genoeg belast. Pak gewoon 1x hooguit 2x mocht je dat nodig vinden buik op de week. Dat is voldoende. Doe dit verdeeld over de dagen. Denk eraan dat je bij grote oefening als squat en deadlift ook al buikspieren meepakt.
            bedankt voor de info kerel wat raad je me aan voor achterkant van schouders?

Comment

Je doet 3x per week presses, 1x per week pulls en 1x per week squats.. Zou het allemaal gelijk trekken, dus bijv:
              -rug/borst
              -benen
              -schouders+armen

Zou ook nog een oefening als deadlifts/good mornings/cleans toevoegen aan je schema..
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Rear bench laterals, rear lateral raise bijvoorbeeld.

YouTube - Dumbbell Rear Lateral Raise - StudioMiletto.com
                YouTube - The Bent Over Dumbbell Lateral by www.building-muscle101.com
                YouTube - IFBB Pro Chris Cook teaches rear deltoid technique from GMV

Hopelijk heb je daar wat aan.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

jep, bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X