Na een enig tijdje research gedaan te hebben. Ben ik weer toe aan een nieuw trainingsschema. Ik heb de sticky's al met volle teugen gelezen alleen wil graag persoonlijk horen van jullie hoe of wat. Ik ben nu ongeveer 8 maanden bezig met trainen. 2 maanden full body schema, tijdje ge'cut en tot ongeveer nu een 3 daagse splitschema. Ik ben bij een bodyshop geweest en die hebben me allemaal info en dergelijke gegeven. Dit is wat ik nu wil gaan doen(kwa spiergroepen)
Maandag: Borst, biceps
Dinsdag: Rug, Triceps
Woensdag: Rust
Donderdag: Schouders en biceps of triceps weer mee pakken
Vrijdag: Benen
Oefeningen etc. staan al op papier maar me vraag is zou dit split schema een goed schema voor mij zijn? En hoeveel herhalingen moet ik per oefening doen ik doe nu 12-10-8. Ik wil echt het uiterste uit mijn spieren halen en zoveel mogelijk massa trainen. Wat raden jullie mij aan? Alvast bedankt
Mvg,
Maandag: Borst, biceps
Dinsdag: Rug, Triceps
Woensdag: Rust
Donderdag: Schouders en biceps of triceps weer mee pakken
Vrijdag: Benen
Oefeningen etc. staan al op papier maar me vraag is zou dit split schema een goed schema voor mij zijn? En hoeveel herhalingen moet ik per oefening doen ik doe nu 12-10-8. Ik wil echt het uiterste uit mijn spieren halen en zoveel mogelijk massa trainen. Wat raden jullie mij aan? Alvast bedankt
Mvg,
Comment