mijn training schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by CruX View Post
    Ik volg momenteel ook een fullbody en ik ben in 40-45 min klaar.
    vindt ik wel knap want als ik alleen mijn borst traint ben ik zo lang bezig.

Comment

WHahahahahahahahahhaahahhahahahahaha perfect resultaat met 3 uur trainen.

Ga eerst maar eens wat stickys lezen man...

Comment

Originally posted by Jahnageri View Post
        dan zit ik meestal rondt 3uur in de gym, want als ik naar de gym ga wil ik voor perfecte resultaat daarom dat ik meestal zo lang blijft

en als ik dus fullbody gaat doen ben ik voor alle lichaams delen heel erg lang bezig

Dan doe je het dus fout kerel. 3 uur is echt veel te veel en je hebt er geen ene drol aan om zo lang bezig te zijn. Check het schema uit de stickies eens. Dat is een goed fullbody schema en no way dat je daar 3 uur mee bezig bent!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zou je mij mischien het link willen sturen van het stiky waar je het steeds over hebt

Comment

Je hoeft geen 100 oefeningen te doen per spiergroep bij een full body hoor. Overdaad schaadt.

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ersschema.html
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Bullshit. Ik kan een fb afwerken binnen het uur. Zonder problemen. Alleen als je meent een split-volume aan te moeten houden ook al doe je fb, dan gaat het mis ja.
                dan zit ik meestal rondt 3uur in de gym, want als ik naar de gym ga wil ik voor perfecte resultaat daarom dat ik meestal zo lang blijft

en als ik dus fullbody gaat doen ben ik voor alle lichaams delen heel erg lang bezig
                Precies wat ik zei dus.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Precies wat ik zei dus.
                  Wat bedoel je er mee dat als je fullbody gaat doen dan het meestal mis loopt ?

Comment

Lezen kerel,

Hij bedoelt als je het volume van een split aanhoud bij een fullbody!

Comment

Ik doe juist alles snel achter elkaar maar ik doe veel sets rond 5/10 sets per oefening

Comment

Bij een fullbody doe je meestal 1 of 2 sets per oefening.

Comment

Originally posted by CruX View Post
                          Bij een fullbody doe je meestal 1 of 2 sets per oefening.
                          maar dan train je die spier toch niet goed ?

Comment

maar dan train je die spier toch niet goed ?

Kerel, heel veel mensen trainen 3x per week FB met 2 sets per oefening en gaan daar heel goed op.

Comment

Even wat verwijderd.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ga nu eerst eens alle relevante stickies lezen. Deze kun je bovenaan vinden bij elk onderwerp. Daar staat heel veel informatie en ook voorbeeld schema's. Mocht je daarna nog vragen hebben even de 'zoekfunctie' gebruiken, omdat er over dit soort vragen heel veel is geschreven.

Een gemiddelde (kracht-)training duurt om en nabij het uur, dus geen 2 uur. Dat is veels te veel en werkt juist averechts. Je lichaam en zenuwstelsel heeft ook voldoende rust nodig om te kunnen groeien en om te kunnen herstellen. Kijk eens naar een voorbeeld (zelf kijken !) naar een full body schema, welke prima werkt voor beginnelingen. Wellicht kun je daarna een upperbody lowerbody of split schema gaan toepassen (ook even zoeken, genoeg voorbeelden).

dus eerst even een paar uur inlezen, en daarna eventueel vragen stellen. Nu stel je veel beginnersvragen die mooie uiteengezet zijn in de stickies.

Succes met lezen.

en welkom !
                                Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X