Hallo iedereen.
Ik zou graag iedereen mening, op- en aanmerkingen willen horen op het volgende. Welk trainingsschema is beter voor je spieren, ivm met rust en groei mogelijkheden.
Schema 1.
Maandag: Borst - triceps
Dinsdag: Rug - biceps - schouders
Woensdag: rust
Donderdag: Borst - triceps
Vrijdag: Rug - biceps - schouders
Zaterdag: Benen
Zondag: rust.
Schema 2.
Maandag: Borst
Dinsdag: Armen
woensdag: rust
Donderdag: schouders - benen
Vrijdag: rug
Zaterdag: rust
zondag rust
Ik zou dan ongeveer 5 oefeningen doen per spiergroep, maar daar zijn natuurlijk altijd variaties op te bedenken.
Cardio doe ik ongeveer 2 a 3x per week een rondje rennen van ongeveer 60 minuten. Buikspieren komen na elke trainen 10 min.
Dan had ik nog een paar vragen. Is het beter om bv je borst 2x per week te trainen of hebben je borstspieren genoeg aan 1x training per week.
Groet. Matthijs
Ik zou graag iedereen mening, op- en aanmerkingen willen horen op het volgende. Welk trainingsschema is beter voor je spieren, ivm met rust en groei mogelijkheden.
Schema 1.
Maandag: Borst - triceps
Dinsdag: Rug - biceps - schouders
Woensdag: rust
Donderdag: Borst - triceps
Vrijdag: Rug - biceps - schouders
Zaterdag: Benen
Zondag: rust.
Schema 2.
Maandag: Borst
Dinsdag: Armen
woensdag: rust
Donderdag: schouders - benen
Vrijdag: rug
Zaterdag: rust
zondag rust
Ik zou dan ongeveer 5 oefeningen doen per spiergroep, maar daar zijn natuurlijk altijd variaties op te bedenken.
Cardio doe ik ongeveer 2 a 3x per week een rondje rennen van ongeveer 60 minuten. Buikspieren komen na elke trainen 10 min.
Dan had ik nog een paar vragen. Is het beter om bv je borst 2x per week te trainen of hebben je borstspieren genoeg aan 1x training per week.
Groet. Matthijs
Comment