Starten met Bodybuilden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Starten met Bodybuilden

Hey allemaal,

Als ik wil gaan beginnen met beetje bodybuilden, hoevaak per week moet ik dan naar de sportschool om snel in goed en gezond tempo verschil te boeken.
    met snel bedoel ik niet binnen een maand kilo's spiermassa erbij te krijgen maar gewoon lekker vlot verschil. Ben wel echt van plan echt te gaan bodybuilden en niet beetje te fitnessen om fit te blijven.

Bas

OF: waarom start je 2 topics in 10 minuten?
    OT: je zal gewoon een voedingsschema moeten maken. lees daarvoor stickies en heel veel andere topics over voeding. Daarbij gezegd dat je ook een trainingsschema moet maken. Kies zelf of je fullbody split of iets anders neemt. dan kun je zelf uitmaken hoe vaak je naar de gym gaat.
    Veel succes! en LEZEN LEZEN LEZEN LEZEN LEZEN.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Bodybuilding!!!

Fitness zuigt!

ow, voor de fitnessers hierzo voel je niet beledigd

Nee kijk ff goed rond op het forum kerel, allereerst ff de regels en de sticky's lezen.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Je hebt geluk dat ik heb onthouden dat je dit topic al hebt geopend voordat je mijn waarschuwing kreeg van je voedingstopic (heb toevallig je postcount onthouden).

Lees eens de bovenste forumlink met deze tekst: "LEES DIT EERST" en dan de trainingssticky in het bijzonder..
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X