Begint ingewikkeld te worden, wat ik alleen niet snap is waarom je elke week je ME-bench veranderd? De echte uberpr0's doen dat omdat ze geen 2 weken krachtgains kunnen maken op dezelfde oefening, maar geloof dat ze voor beginners(no offence) 3-4 weken aanraden want jij kan zeker wel paar weken progress boeken op de flat bench. Na die 3-4 weken kan je keertje 1 RM maxen en dan een andere main oefening doen. Of je houd dat schema aan van die t-nation link kan natuurlijk ook
Leo's Brute kracht op Westside Barbell
Collapse
X
-
hmmm...
45% voor DE dagen is beetje laag. Zou gewoon 50% doen en elke week 2,5% er bij doen tot je op de 60% zit. Dan een andere variant qua oefening pakken en opnieuw doen. Bij Bench elke set van grip breedte veranderen. Bij squat varianten kun je van stand breedte veranderen. Dus dat je smal, schouderbreedte, sumo breedte squat.
Qua assists vind ik het erg beperkt. Dag 4 Good Mornings ipv Roman Deadlift. Zou nog wat Leg Extentions/Hack Squats/Leg Presses als assists toevoegen. 10rm gewichten en dan 40-50reps totaal.
Hanging Leg Raises zijn ook enorm belangrijk vind ik.
Je kan het best uitbreiden tot 5-6 oefening per dag om plek vrij te maken voor de extra oefeningen.
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostBegint ingewikkeld te worden, wat ik alleen niet snap is waarom je elke week je ME-bench veranderd? De echte uberpr0's doen dat omdat ze geen 2 weken krachtgains kunnen maken op dezelfde oefening, maar geloof dat ze voor beginners(no offence) 3-4 weken aanraden want jij kan zeker wel paar weken progress boeken op de flat bench. Na die 3-4 weken kan je keertje 1 RM maxen en dan een andere main oefening doen. Of je houd dat schema aan van die t-nation link kan natuurlijk ook
Na 3-4 waves ga ik pas 1 RM maxen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posthmmm...
45% voor DE dagen is beetje laag. Zou gewoon 50% doen en elke week 2,5% er bij doen tot je op de 60% zit.
Originally posted by Falstyr View PostBij Bench elke set van grip breedte veranderen. Bij squat varianten kun je van stand breedte veranderen. Dus dat je smal, schouderbreedte, sumo breedte squat.
.
En die goodmornings vormen toch een main oefening naast squats en deadlifts? Ik doe die ook 1 wave lang op ME dagen. Of moet ik die op ME dagen schrappen, alleen squats en deadlifts doen (en varianten hierop) en goodmornings als assists zetten?
Verder ga ik nog wat assists erbij knallen dan Zal zo mn aangepaste schema neerzetten22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Good Morning is een Deadlift variant. Dus je kan makkelijk een deadlift verwijderen en vervangen met GM. En GM doe je nooit als een ME oefening ivm verhoogde kans op blessures. Dus blijf het als een assist oefening met wat hogere reps gebruiken. Alhoewel...in een voorbeeld van Tate had hij de GM 1 wave als Squat ME vermeld. Dus deed je die Wave de GM als ME oefening ipv squat. Maar de GM gewoon als assist standaard er in hebben is wel bevorderlijk voor hamstring/core sterkte wat je zowel bij deads als squat nodig hebt.
Op DE dagen inderdaad van breedtes veranderen. Je hoeft niet per se van breed naar smaller. Doe wat je wilt, zolang ze maar ongeveer even veel sets gebruikt worden. Ik deed 3 sets breed, 3sets normaal, 3sets smal, 1 set normaal omdat ik het orderlijk vind hehe. Moet jezelf kijken hoe je dat wilt doen.
Qua assists... Hamstrings en triceps zijn het belangrijks. Quads en schouders daarna. Biceps als laatste qua belangrijkheid.
Comment
-
Oke man, veranderingen zijn doorgevoerd. Hierbij het nieuwe schema. Oefeningkeuze zo goed?Attached Files22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Niemand meer aanvullingen op mn laatste schema?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Dag 1
Chins vervangen door een hamstring isolatie. Anders heb je 2 dagen achter elkaar bovenrug oefeningen.
Dag 2
Biceps veranderen door Croc Rows. zijn in princiepe gewoon DB Rows op heel veel reps 20-30 per set ivm grip training.
Russian Twists/Woodchoppers zijn leuk en aardig, maar heb op 1 dag Hanging Leg Raises.
Verder ziet het er best aardig uit om mee te beginnen.
Comment
-
Bij elke wave croc rows? Of varieert dit ook? Bijvoorbeeld open handed row ofzo (pak je de dikke kant van de dumbell), wrist curls/ext supersetje, dat soort dingen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Oke dan gooi ik er 1 open handed row in.
Wel een beetje weinig bovenrug, 2 per week...22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Ik heb niet alles hierboven gelezen, maar het is de bedoeling dat je je oefeningen regelmatig roteerd. Roteren doe je met oefeningen met een bijna gelijkwaardige bewegingsbaan die toch net iets anders zijn. Bijv. decline bench ipc normale bench, of bench met chains, variatie in gripbreedtes, eerste 3 weken smal, dan wijd.
1 cyclus van 3 weken van een oefening kan er bijv. zo uitzien: Eerste week opwerken naar 5hh, nog niet helemaal tot max., 2e week: 5hh. tot max; 3e week: naar een 3rm en 1rm toewerken.
Good mornings zijn prima om te roteren met squat, zeker als je de nijging hebt om 'voorover' te vallen bij squat, ze hebben daarnaast ook grote overbrenging naar deadlifts.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: