Max.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Max.

Ben nu een aantal maanden lekker hard aan het trainen, puur en alleen op toestellen, omdat mijn sportschool/fysio bijna geen lossen dumbells hebben.
    Maar op sommige van mijn toestellen zit ik nu aan mijn max. Wat te doen om nu toch verder te komen.
    Chest press begin met 12x 80, 10x 90 en laatste 8x 100. Is het dan het beste om dan de peck deck er tussen door te doen of om mijn herhalingen op te schroeven. Ik ga zeer binnenkort mijn schema plaatsen, misschien mensen met ideeën??

Kees
    Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

simpel..... andere gym zoeken. Wat is een gym zonder dumbells?
    Das net zoiets als een vrouw zonder borsten
    Last edited by Shredmaster; 12-06-2009, 13:15.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Je zou eens dit kunnen lezen.

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...rainingen.html

En daar eens wat van proberen.
      Staan wat dingetjes bij die je misschien kan gebruiken

Succes!

dat kan ook
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Probeer je oefeingen is langzaam en gecontroleerd uit te voeren.
        Je kan ook beginnen met de peck en dan de Press.
        Minder rust tussen door.

Variatie genoeg.
        Who's the Chef

Comment

gewicht erbij op donderen
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

gewicht erbij op donderen
            Ja dat was het makkelijkste. Maar het gewicht is op.
            Zal morgen mijn schema plaatsen, ik kan wel dingen gaan combineren.

Kees

Comment

Lijkt wel zon achmea ding joh. Hebben ze geen alternatief? Zo niet, dan zou ik daar snel weg gaan.
              Waarschijnlijk leer je daar je oefeningen nog verkeerd aan, en dat soort onzin.

Comment

Lijkt wel zon achmea ding joh
                Tis voornamelijk fysio wat er rond loopt, maar er lopen ook gewoon fitness mensen rond.
                Het is het dichtst in de buurt, dit kan ik op de fiets doen terwijl mijn vriendin de auto mee heeft. Dus ja iets anders kan niet zo makkelijk, ik mooi sporten terwijl de vriendin de kost verdient .......

Kees

Comment

Je bent met een losse stang + wat schijven nog beter af als me een sportschool met alleen apparaten. Voeg hier een bankje aan toe met een (power)rack en je hebt al een beter training dan waar je nu maandelijks voor betaald.

Comment

gewoon andere gym als je toch niet werkt?? dan kun je ook wel tijd maken om met de bus te gaan. of je gaat werken en koopt een auto of je gaat savonds bij een andere gym als je vrouwtje tergu is van werk. of je koopt zelf spullen. zat opties

Comment

Originally posted by Seals View Post
                      Ja dat was het makkelijkste. Maar het gewicht is op.
                      Zal morgen mijn schema plaatsen, ik kan wel dingen gaan combineren.

Kees

kan ook gewoon je trainings maatje op het gewicht zetten kun je weer even vooruit

Comment

Hahah

Trainingsmaatje derop zette is goede optie ja!
                        Alleen na een tijdje moet je weer een zwaardere trainingsmaat zoeke heh..

Comment

gewoon andere gym als je toch niet werkt??
                          hahaha, tis niet dat ik niet werk. Nou ik werk niet, maar ben functioneel/betaald aanwezig. Bus is een optie, maar nee daar bedank ik voor. Auto kopen is ook een optie, maar nee dan zou het alleen voor de sportschool zijn, kan op de fiets naar het werk. Trainings maatje erop zetten, maar die moet ik dan in stukken hakken om het gewicht aan te passen.

Ben nu de spiergroepen meer aan het belasten door meer herhalingen, en de setjes sneller op elkaar te laten volgen. Dit hou ik wel weer een aantal weken vol. Dan verzinnen we wel weer wat nieuws!!!

Comment

Bij ons hebben we van die blokken van 3,5 kilo die je er nog eens op kan leggen. Ik leg er altijd een paar van die blokken bij op, maar bij enkele apparaten gaat het gewicht dan botsen met een of andere stang die daarboven zit. Wat ik dan doe is aan de pin die het gewicht aangeeft nog eens een 'bankdruk-gewicht' hangen.
                            Misschien heb je er iets aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X