Leo's Mike mentzer HIT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leo's Mike mentzer HIT

In de zomer ga ik zoveel mogelijk massa behouden (/winnen) met zo weinig mogelijk trainingen. Zoveel mogelijk vrije tijd om leuke dingen te doen Hierbij het schema.

Gewichten van sommige oefeningen heb ik geen flauw idee en van de overige oefeningen heb ik ze vrij laag ingeschat. Ik ga sowieso tot fail natuurlijk, maar als ik boven de reprange kom, ga ik het gewicht die training erna verhogen.
    Last edited by Pinada; 03-10-2009, 18:37.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

En die 12 weken WSB dan
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Printscreentje Leo?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        En die 12 weken WSB dan
        HIT in de zomer, WSB voor aan het einde en daarna DC tot ik weer lekker dik ben

Originally posted by GeneralIx View Post
        Printscreentje Leo?
        Bij deze:
        Last edited by Pinada; 03-10-2009, 18:38.
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Dat is hem. Succes!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik ben benieuwd wat het gaat doen. Hoevel week ga jij dit schema volgen TS?
            Ga jij verder tot totale failure met hulp van een spotter?
            Lijkt mij echt heerlijk zo ver dorgan dat je zelf zelfs geen negatieve herhaling
            kan maken

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Dat is hem. Succes!
              Thnx

Hoe is het jou bevallen? Had volgens mij ergens gelezen dat je door HIT niks was verloren in massa, maar ook niet echt vooruitgang had geboekt. Was dat met deze opzet? Cut of bulk?

Originally posted by LittleMofo View Post
              Ik ben benieuwd wat het gaat doen. Hoevel week ga jij dit schema volgen TS?
              Ga jij verder tot totale failure met hulp van een spotter?
              Lijkt mij echt heerlijk zo ver dorgan dat je zelf zelfs geen negatieve herhaling
              kan maken
              Ik ga het zoveel mogelijk doen in de zomer. Als het me bevalt en ik het volhoudt, dan doe ik het tot eind augustus denk. Anders begin ik aan wat anders (2 dagen fb ofzo om zoveel mogelijk massa te behouden).

Met failure moet ik nog ff kijken precies. Met de leg press zou dit anders zijn dan met de bench. Ik ga de horizontale machine leg press doen, dus als ik ECHT fail, mn benen niet verkreukeld tussen de machine liggen. Spotter die dan helpt wordt een beetje lastig. Met de bench ga ik nog wel een laatste all out rep maken met een spotter, met zo weinig hulp dat mn armen bijna in mekaar storten.

Side raises enzo worden een beetje partial achtig denk, etc.

Comment

Zou er inderdaad een spotter bij houden die helpt om alle fasen van de spier op te maken. Ik had mazzel toentertijd met me pa te sporten. Als je gewone reps hebt gedaan kun je op den duur de positieve fase niet meer doen. Dus een spotter die de positieve fase voor je doet en jij dan nog 3-4 negatieve reps zelf geeft lekkere resultaten.

Comment

Side raises partials? Nee, MM was een gigantisch voorstander van full reps. Afblijven tot je het echte HIT kent, en dan kun je eventueel gaan customisen.

En ik cutte erop. Denk dat het zo gek niet was als soort deload, hoewel dat totaal niet de opzet is. Probeer het eens uit.

sigpic

Comment

Side raises: ja eerste reps natuurlijk full, maar als ik het zwaarder krijg nog een paar partials (tot zover ik kom) en niet te stoppen als ik ze niet helemaal horizontaal meer krijg.

Wat bedoel je met dat deloaden? Lijkt dat je spieren niet echt gedeconditionaliseerd raken op dit schema of zit ik er naast?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X