Beste Toevoeging?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste Toevoeging?

Hoi iedereen ik had weer ff een vraagje.

Ik heb sinds kort de deadlift en squat toegevoegd aan mn trainingschema (ik deed het eerst niet omdat ik te dom was om te zien hoe belangrijk die oefeningen zijn)

en ik vroeg me af hoe ik dit eht best in mn schema kan passen ik doe

dag 1: borst triceps buik
    dag 2: rug biceps
    dag 3: schouders benen

nou dacht ik om de squat bij benen te doen en de deadlift bij de rug ik denk dat , dat het best is maar tog wouk jullie mening ff wete
    Pumping Iron.

Kan inderdaad. Als je echt fanatiek bent kun je ook nog een Rom deadlift bij benen doen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Squat spreekt voorzich dat je die bij benen zet. Zonder squat geen beentraining. Deadlift kan zowel bij rug als bij benen ook weer. Wat jij wil dus.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Zonder squat geen beentraining.
        Sinds HIT ben ik dat toch niet met je eens. Die ene pre-exhaust set leg extensions en daarna door met de leg press... Zelden zo zwalkend gelopen.

Ik verwacht niet dat je het gelooft, dus test het een keer uit. Tot het gaatje met de leg extensions, en binnen vijf seconden op de press zitten en door het gaatje heen kruipen. Je gaat dood.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Kan inderdaad. Als je echt fanatiek bent kun je ook nog een Rom deadlift bij benen doen.
          Welke deadlift is dat? ik zou er ook nog een deadlift bij willen doen
          ipv de normale op de rug dag nog een voor de benen dag ?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Sinds HIT ben ik dat toch niet met je eens. Die ene pre-exhaust set leg extensions en daarna door met de leg press... Zelden zo zwalkend gelopen.

Ik verwacht niet dat je het gelooft, dus test het een keer uit. Tot het gaatje met de leg extensions, en binnen vijf seconden op de press zitten en door het gaatje heen kruipen. Je gaat dood.
            Oh, dat geloof ik zeker wel. Daarnaast is Leg press ook een grote oefening dus dat scheelt dan wel al weer. Maar wat betreft dat uittesten dat zal ik zeker eens doen ja.

Wat ik er maar weer zeggen, natuurlijk hoef je niet perse elke training te squatten, of sommigen wisselen ook wat af met verschillende vormen zoals hack squat, box squat of in de smith. Maar waar ik op doelde is dat de squat een grote oefening is voor je benen en dus een heel belangrijk onderdeel van je beentraining. Als je dus bijvoorbeeld HIT doet en je hebt hem er niet in moet dat best kunnen, maar 't is niet zo dat je hem helemaal niet meer moet doen.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
              Welke deadlift is dat? ik zou er ook nog een deadlift bij willen doen
              ipv de normale op de rug dag nog een voor de benen dag ?
              Romanian deadlift. Killer voor je hamstrings! Vind hem veel beter als stiff legged en in tegenstelling tot die oefening (bij mij dan) voel ik deze ook echt werken.

YouTube - Romanian Deadlift Demonstration

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X