Hoi luitjes,
zoals de titel al doet vermoeden, heb een vrij zware baan. Ik leg 5 a 6 dagen in de week tuien aan, waarvan het straatwerk bijna geheel voor ijn rekening komt. Dit betekend zwaar werk heel de week.
Ik train nu een jaar serieus en dit zijn mij stats;
gewicht: 102,7 kg
Lengte 198 cm
BMI 26.2
vet perc. 18.8
vetvrij massa: 83,4
En zit met het probleem dat ik nu op een dood punt zit, wat betreft vooruitgang. Mijn doel is 110 KG en vetpercentage rond de 15%.
Mijn vraag is nu aan jullie:
Kan ik het beste 3 keer per week fullbody doen?
Of kan ik beter de groepen verdelen?
Zodra ik dit weet kan ik weer op zoek naar een lekker schema, heb al veel op dit forum rondgezocht. Maar nog niet echt een lekker duidelijk schema gevonden. Misschien dat jullie me willen helpen hierin..
Alvast bedankt groetjes Sem
zoals de titel al doet vermoeden, heb een vrij zware baan. Ik leg 5 a 6 dagen in de week tuien aan, waarvan het straatwerk bijna geheel voor ijn rekening komt. Dit betekend zwaar werk heel de week.
Ik train nu een jaar serieus en dit zijn mij stats;
gewicht: 102,7 kg
Lengte 198 cm
BMI 26.2
vet perc. 18.8
vetvrij massa: 83,4
En zit met het probleem dat ik nu op een dood punt zit, wat betreft vooruitgang. Mijn doel is 110 KG en vetpercentage rond de 15%.
Mijn vraag is nu aan jullie:
Kan ik het beste 3 keer per week fullbody doen?
Of kan ik beter de groepen verdelen?
Zodra ik dit weet kan ik weer op zoek naar een lekker schema, heb al veel op dit forum rondgezocht. Maar nog niet echt een lekker duidelijk schema gevonden. Misschien dat jullie me willen helpen hierin..
Alvast bedankt groetjes Sem
Comment