Hallo allemaal, Begin dit jaar heb ik veel aan jullie tips gehad om zo snel mogelijk gewicht te verliezen met behoud van mijn spiermassa. Ik ben 1.5 maand 3.5% vet kwijt geraakt...helaas door de geboorte van mijn zoontje is dat nu alweer terug en ben ik weer begonnen met trainen. Nou heb ik ong. 1jaar het volgende schema aangehouden en wil ik nu wisselen van schema. Ik weet dat je je schema na 6 weken moet wisselen maar dit schema was eigenlijk continue wisselen van reps, sets en gewicht. Hieronder het oude schema:
Week 1: 5x8 op 75%, week 2: 4x6 op 80%, week 3 3x3 op 90%
Na elke training 15min buikspieren en 30min cardio.
De indeling v/d training is voor alle weken gelijk:
Maandag:
benchpress
deadlift
incline benchpress
wide-pully (contra oefening tov incline)
fly,s
zagen
Woensdag:
shoulder press (olympische stang)
side-raise
back delt (achterkant schouder)
shrugs
barbell curl
hamer curl
iso curl
dippen (dipstation)
french press
pull-down
(over deze dag ben ik nooit tevreden geweest, maar je traint met anderen dus leg je er maar bij neer...stom stom stom nu ik het zo zie!! veel te veel oefeningen)
Vrijdag:
benchpress
incline press
squat
leg-extention
leg curl
Met deze training methode heb ik enorm veel progressie geboekt qua gewicht en volume maar ik heb het idee dat dit echt veel efficienter kan. Ik wil verder komen qua volume, train 3x per week en soms nog een cardio dag er tussendoor. Tips voor een schema iemand???
Groeten en geniet van het mooie weer!!!!
Week 1: 5x8 op 75%, week 2: 4x6 op 80%, week 3 3x3 op 90%
Na elke training 15min buikspieren en 30min cardio.
De indeling v/d training is voor alle weken gelijk:
Maandag:
benchpress
deadlift
incline benchpress
wide-pully (contra oefening tov incline)
fly,s
zagen
Woensdag:
shoulder press (olympische stang)
side-raise
back delt (achterkant schouder)
shrugs
barbell curl
hamer curl
iso curl
dippen (dipstation)
french press
pull-down
(over deze dag ben ik nooit tevreden geweest, maar je traint met anderen dus leg je er maar bij neer...stom stom stom nu ik het zo zie!! veel te veel oefeningen)
Vrijdag:
benchpress
incline press
squat
leg-extention
leg curl
Met deze training methode heb ik enorm veel progressie geboekt qua gewicht en volume maar ik heb het idee dat dit echt veel efficienter kan. Ik wil verder komen qua volume, train 3x per week en soms nog een cardio dag er tussendoor. Tips voor een schema iemand???
Groeten en geniet van het mooie weer!!!!
Comment