trainingsschema- graag jullie mening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@falstyr:

Ik snap je reactie niet helemaal.

Ik ben beginnen eten en heb cardio op jullie raadgeving uit mn schema gelaten, ook het zwemmen. Mn trainingsschema is dus enkel wat ik laatst gepost heb: 3 opeenvolgende dagen KT(split dag a biceps, borst, dag b benen, dag c rug, schouders, triceps), één dag rust, weer 3 dagen KT,etc...

Ik weet niet of ik nou echt skinny en weak te noemen ben. Ok heb weinig massa, maar ben ook niet uitgemergeld. mss effe me stats: 173cm, 72kg, taille 79cm, borstomtrek 1001cm, bf 12à13%

Twee maand geleden woog ik nog 65kg, op een maand dit splitschema en lichte bulk ben ik 4 kilo aangekomen, waarvan deels, maar relatief weinig vet. Ik ben eigenlijk best blij met dit resultaat. waarom moet ik dan terug mn KT afbouwen?

wat betreft mn voeding: ik denk dat ik mn eetschema best op orde heb. zal mn laatste aanpassingen nog s posten in mn voedingstopic. Maar kort samengevat eet ik (op n behoefte van 2800kcal) 3100 kcal/dag waavan 300gr kh, 200 eiwit, 100gr vetten

Comment

6 kilo in een maand.. zeker niet slecht maar nu de rest nog.
      succes kerel

Comment

Originally posted by svoboda View Post
        Ik weet niet of ik nou echt skinny en weak te noemen ben. Ok heb weinig massa, maar ben ook niet uitgemergeld. mss effe me stats: 173cm, 72kg, taille 79cm, borstomtrek 1001cm, bf 12à13%
        ik zou stoppen als ik jou was
        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
        ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
          ik zou stoppen als ik jou was
          ja lol, 101 dus...

maar wil iemand nog reageren op mn schema? want ik word een beetje verward van de tegenstrijdige raadgeving....

Comment

hey mensen,

ik zou echt wal wat raad kunnen gebruiken....
            heb geen idee of ik nou wel goed train. (volgorde oefeningen, indeling van mn dagen, rustdagen, feit dat k mn cardio eruit heb gegooid etc..)

Falstyr: je opmerking heeft voor mij echt geen duidelijkheid geschept, kan je nog even toelichten??

**en negeer dat schema aan het begin van dit topic, dit is niet meer van toepassing!

Comment

Je bent in verhouding tot deadlift wel heel sterk op squat dan. Beetje vage stats eigenlijk, maar goed dat zal nog wel bij trekken natuurlijk.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X