train nu 3 jaar volgens het 4dagenschema (maandag:rug,biceps; woensdag:borst,triceps; donderdag:benen; vrijdag:schouders,buik).
Train nog met 2 maten en training duurt 1u30 tot 2u, wait ik te lang vind.
Maar als ik kijk naar anderen, die trainen maar een half uurtje ofzo en komen elke dag. Ze doen 1 spiergroep per keer en ik zou dit ook eens willen proberen:
dag 1 : rug (4oef)
dag 2 : biceps (3oef) en kuiten(2oef)
dag 3 : borst (4oef)
dag 4 : triceps (3oef) en buik (2oef)
dag 5 : benen (4oef)
dag 6 : schouders (4oef)
ik zou dan 5dagen in de week gaan trainen en de 6de dag is dan voor de week daarop. Dus in de 2de week begin ik met dag 6 en dinsdag dan weer herbeginnen met dag 1.
Zo kom ik na 6 weken met dag 1 op maandag terecht en zou ik een ander programma doen (hopelijk heb ik het niet te ingewikkeld gemaakt?
)
Wat denken jullie van deze manier van verdelen? Is 5 dagen achtereen niet teveel van het goede?
Thanx alvast voor de reacties en...
greetzzz
Train nog met 2 maten en training duurt 1u30 tot 2u, wait ik te lang vind.
Maar als ik kijk naar anderen, die trainen maar een half uurtje ofzo en komen elke dag. Ze doen 1 spiergroep per keer en ik zou dit ook eens willen proberen:
dag 1 : rug (4oef)
dag 2 : biceps (3oef) en kuiten(2oef)
dag 3 : borst (4oef)
dag 4 : triceps (3oef) en buik (2oef)
dag 5 : benen (4oef)
dag 6 : schouders (4oef)
ik zou dan 5dagen in de week gaan trainen en de 6de dag is dan voor de week daarop. Dus in de 2de week begin ik met dag 6 en dinsdag dan weer herbeginnen met dag 1.
Zo kom ik na 6 weken met dag 1 op maandag terecht en zou ik een ander programma doen (hopelijk heb ik het niet te ingewikkeld gemaakt?

Wat denken jullie van deze manier van verdelen? Is 5 dagen achtereen niet teveel van het goede?
Thanx alvast voor de reacties en...
greetzzz
Comment