Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Goed schema hoor, heb je hem uit een tijdschrift gehaald of van een site?
Ik heb de layout van 't schema uit een magazine, was een speciaal krachtschema van 10 weken dacht ik. Heb ze wel op men pc staan. Voor de rest zelf samengesteld!
Ik heb de layout van 't schema uit een magazine, was een speciaal krachtschema van 10 weken dacht ik. Heb ze wel op men pc staan. Voor de rest zelf samengesteld!
Oké, zag er gewoon zo uit hoor, was niet aan de oefeningen te zien (behalve de namen dan).
Kniebuigen bijv.
Ja, voeding ben ik nog niet helemaal uit.. Bestaat er niets zoals maaltijdvervangende shakes?
Met de mixer wordt alles een stuk vlugger en makkelijker eetbaar.
Zo bestaan mijn shakes uit 250 gr ALDI-kwark, 70 gr. Muesli, 25 cl magere melk en een halve banaan. Dat alles goed mixen en je kan er weer tegen voor een uur of drie...
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment