Hallo allemaal, ik heb me net voorgesteld in de even voorstellen sectie en nu wil ik hier graag mijn schema posten. Ik heb het schema samengesteld met mijn sportfysiotherapeut en wil het in ieder geval de komende twee maanden gaan volgen. Ik heb al 2 maanden bij de fysio getraind voor een goede basis en ga nu zelf naar een gewone sportschool.
Dit is het schema:
Squat3x12
Calf Raises3x20
Bench Press3x12
Dumbbel Flyes3x12
Incline Dumbell press3x12
Deadlift3x12
Military Press3x12
Bent over Barbell Row3x12
Pull Downs naar je borst3x12
Barbell Curls3x10
Tricep extensions liggen met EZ stang3x10
Hanging leg raise-
Ik wil dit schema twee keer in de week gaan doen, op dinsdag en vrijdag. Bij de hanging leg raise heb ik geen herhalingen ingevuld omdat ik niet weet wat daar goed is?
Ik ben 1m 89 en weeg 79 KG, mn vetpercentage weet ik niet maar deze schat ik op iets van 12%. Verder wil ik dit schema volgen om fysiek sterker te worden, ook zodat dit mij voordeel oplevert met tennissen, want dat is de sport die ik doe. In de winter 1-2 keer in de week en in de zomer ongeveer 4 keer in de week.
Ik hoop dat jullie mij kunnen verbeteren waar nodig!
Roderick
Dit is het schema:
Squat3x12
Calf Raises3x20
Bench Press3x12
Dumbbel Flyes3x12
Incline Dumbell press3x12
Deadlift3x12
Military Press3x12
Bent over Barbell Row3x12
Pull Downs naar je borst3x12
Barbell Curls3x10
Tricep extensions liggen met EZ stang3x10
Hanging leg raise-
Ik wil dit schema twee keer in de week gaan doen, op dinsdag en vrijdag. Bij de hanging leg raise heb ik geen herhalingen ingevuld omdat ik niet weet wat daar goed is?
Ik ben 1m 89 en weeg 79 KG, mn vetpercentage weet ik niet maar deze schat ik op iets van 12%. Verder wil ik dit schema volgen om fysiek sterker te worden, ook zodat dit mij voordeel oplevert met tennissen, want dat is de sport die ik doe. In de winter 1-2 keer in de week en in de zomer ongeveer 4 keer in de week.
Ik hoop dat jullie mij kunnen verbeteren waar nodig!
Roderick
Comment