Hallo collega's,
Ik zit al een tijdje met een vraag en ga hem toch maar posten.
Ik train 4 dagen, massa is het doel. De voeding is in orde en vooral veeeeel, maar dat post ik later nog een keer.
Maandag: Borst, triceps en buik.
Dinsdag : rug en biceps.
woesdag : rust.
Donderdag: schouders en benen
Vrijdag: biceps, triceps en buik.
Mijn vraag is: Vrijdag doe ik biceps en triceps, maar die doe ik maandag en dinsdag ook al natuurlijk.
Zou het beter zijn om deze weg te laten op maandag en dinsdag?
Triceps pak je ook al een stuk mee met schouders op donderdag, dus mischien is het niet zo'n gek idee...?
Ik denk dat ik de laatste tijd een beetje teveel info heb gelezen, dat zet me op dit moment een beetje aan het twijfelen.
Iemand een goede tip?
Met de rust zit het wel goed, heb een redelijk rustige baan ( veel lopen) en slaap 8 tot 10 uur per nacht op dit moment
Met vriendelijke groet!
Ik zit al een tijdje met een vraag en ga hem toch maar posten.
Ik train 4 dagen, massa is het doel. De voeding is in orde en vooral veeeeel, maar dat post ik later nog een keer.
Maandag: Borst, triceps en buik.
Dinsdag : rug en biceps.
woesdag : rust.
Donderdag: schouders en benen
Vrijdag: biceps, triceps en buik.
Mijn vraag is: Vrijdag doe ik biceps en triceps, maar die doe ik maandag en dinsdag ook al natuurlijk.
Zou het beter zijn om deze weg te laten op maandag en dinsdag?
Triceps pak je ook al een stuk mee met schouders op donderdag, dus mischien is het niet zo'n gek idee...?
Ik denk dat ik de laatste tijd een beetje teveel info heb gelezen, dat zet me op dit moment een beetje aan het twijfelen.
Iemand een goede tip?
Met de rust zit het wel goed, heb een redelijk rustige baan ( veel lopen) en slaap 8 tot 10 uur per nacht op dit moment
Met vriendelijke groet!
Comment