ik wil graag met trainings schema gaan werken hoe moet ik beginnen kunne jullie helpe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik wil graag met trainings schema gaan werken hoe moet ik beginnen kunne jullie helpe

ik ben bjorn polman 18 jaar.
    ik train nu 2x in de week om een beetje massa te krijgen .
    maar eigelijk train ik maar in het wilde weg dan armen dan borst dan nek.
    ik wil graag een trainings schema zo dat ik meer massa en beter massa krijg.
    maar ik weet niet priecies waar ik beginnen moet kunne jullie mij helpen ?

paar dingetjes over mij
    ben 1.94 lang
    weeg 119 kg
    ben ong 10 kg wil ook graag het vet percentage verminderen
    maar dan heb ik een voedings schema nodig of niet ?

bedankt voor de tips

mvg bjorn

Stickies lezen, check het forum van trainingsschema's/voedingsschemas/afslanken en je word wat wijzer

Comment

Originally posted by Bjorn18 View Post
      ik ben bjorn polman 18 jaar.
      ik train nu 2x in de week om een beetje massa te krijgen .
      maar eigelijk train ik maar in het wilde weg dan armen dan borst dan nek.
      ik wil graag een trainings schema zo dat ik meer massa en beter massa krijg.
      maar ik weet niet priecies waar ik beginnen moet kunne jullie mij helpen ?

paar dingetjes over mij
      ben 1.94 lang
      weeg 119 kg
      ben ong 10 kg wil ook graag het vet percentage verminderen
      maar dan heb ik een voedings schema nodig of niet ?

bedankt voor de tips

mvg bjorn
      Welkom!

Ten 1e ieder mens is anders en heeft dus andere schema's....dus wij kunnen je niet voorgeschoteld een schema geven. Je moet hier wat voor doen. Ik zou zeggen begin eerst maar is met heel veel lezen. Je kunt veel info vinden in de sticky onderwerpen(zie begin pagina forum). Je kunt ook schema's van andere bekijken en alle oefeningen doorspitten en uiteindelijk een schema maken en die posten. Waar wij weer waar nodig commentaar op geven..en van zelf komt er dan wel een goed schema uit. Een voedingsschema is ook wel handig ja...maar begin eerst maar is met goed lezen dan kom je vanzelf er wel achter wat wel en niet...

Comment

okee ik zal het forum ff door spitten bedankt

Comment

Als je maar 2 daagjes wil trainen dan zal het niet veel massa worden maat.
          Ik zou er toch minimaal 3 van maken en beginnen met een fullbody ofzo.
          Mischien ook een ideetje om je voeding te optimaliseren door middel van een schema.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X