3x in de week fitnessen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Kraakerd, we hebben een edit-knop waarmee je binnen vijf minuten nog dingen aan je post kan wijzigen/toevoegen.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
      Is de deadlift voor de onderrug en de hamstrings dan?
      ja

Wat vinden jullie van mijn 1min rust
      moet je zelf weten lijkt mij prima

En de closegrip benchpress is voor triceps?
      triceps en borst, na een zware borst training zou ik een andere oefening kiezen

en gebruik de edit knop =)

Comment

Is de deadlift voor de onderrug en de hamstrings dan?
        Gewone deadlift voor onderrug en beetje quadriceps, hamstrings werken wel mee, roemeense deadlift voor hamstrings en onderrug.

Comment

IK heb nog steeds 2 oeveningen voor de triceps, hoewel iedereen zegt dat ik er nog een bij moet doen, maar ik vind twee echt al zwaar genoeg. Ik doe daarvoor al 3 zware oeveningen voor de borst. Dus 2 is tog wel genoeg?
          Of zal ik de oeveningen lichter maken, dan kan ik er wel drie doen.

Comment

IK heb nog steeds 2 oeveningen voor de triceps, hoewel iedereen zegt dat ik er nog een bij moet doen, maar ik vind twee echt al zwaar genoeg. Ik doe daarvoor al 3 zware oeveningen voor de borst. Dus 2 is tog wel genoeg?
            Of zal ik de oeveningen lichter maken, dan kan ik er wel drie doen.
            Als je goed los gaat op die is het genoeg hoor! maar das mijn mening. Ik pak er ook maar 2 ben kan nadetijd mijn armen nauwelijks optillen. Gewoon knallen met die 2!

Comment

kunnen jullie mij uit leggen wat het verschil is in de roemeense deadlift en de gewone deadlift, want ik zie het verschil niet.

Comment

kunnen jullie mij uit leggen wat het verschil is in de roemeense deadlift en de gewone deadlift, want ik zie het verschil niet.
                Je kan dat ook zien op youtube.
                Roemeense deadlift doe je met licht gebogen knieën.
                Gewone deadlift doe je zoals een squat, je gaat door je knieën tot de barbel de grond licht aantikt.

Comment

bij een deadlift leg je elke rep het gewicht dood op de grond en zet je opnieuw aan

roemenian deadlift leg je het gewicht niet op de grond maar hou je het in de handen, kont gaan verder naar achter, barbel tegen het lichaam aan en zakken tot net onder de knie en weer omhoog

stiff legged deadlift buig je vanuit je heup naar voren, gewicht komt los van het lichaam en hangt recht van de schouders naar beneden en krijg je een zware stretch op de lats.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X