Trainingsschema gezocht

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsschema gezocht

Geachte mensen,

Momenteel ben ik bezig met krachttraining in de sportschool. Ik train voornamelijk mijn bovenlichaam. Mijn benen e.d. train ik 3x in de week met voetbal (voornamelijk conditioneel).

Het doel van mijn krachttraining is om wat breder en sterker te worden (ik hoef geen bodybuilder te worden). Ik voer nu vaak 4 series uit (12-10-8-6) en twee oefeningen per spiergroep. Ik ga 2x per week en train beide keren alle spiergroepen van mijn bovenlichaam.

Omdat ik betwijfel of ik het goed doe heb ik de vraag of iemand voor mij een schemaatje kan opstellen? Ik weeg ongeveer 79kg en ben 1,89m lang.

Alvast bedankt!

Pak het beginners schema. en pas de sets/reps aan naar 3-4 sets en dan 8-10reps per set. En gewoon je benen er bij trainen zoals in dat schema staat.

Comment

Beginnersschema
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Enige antwoord dat je ging krijgen op je vraag is gegeven, dus dicht.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X