Hallo iedereen,
Na 3 maanden niks te doen, heb ik weer besloten te beginnen met trainen. Er is behoorlijk wat massa verloren gegaan in deze tijd, maar de voornaamste reden om weer te beginnen is dat ik veel minder energie heb dan toen ik nog wel trainde. Dus ik hoop dat ik mijn energie langzamerhand weer terug krijg. Ik heb besloten om 4 dagen in de week te gaan trainen en de nadruk op mijn rug te leggen. Dit om te vermijden dat mijn schouders naar voren gaan staan, zoals de vorige keer is gebeurd.
Ik heb geen idee of het een goed schema is, dus ik hoop veel reacties te krijgen erop. Als het helemaal nergens op lijkt, kan je dat rustig zeggen .
Maandag: Rug, schouders (achterkant), biceps
Dinsdag: Rust / Hardlopen
Woensdag: Schouders, borst, buik
Donderdag: Benen
Vrijdag: Rug, schouders (achterkant), triceps
Zaterdag: Rust
Zondag: Hardlopen
Maandag:
Deadlift
Chinnen
Lat pulldown
Seated cable row
Bent over row
-
Reverse cable flyes
-
Twisting standing dumbell curl
Hammer curl
Dinsdag:
Rust/ Hardlopen
Woensdag:
Front press
Arnold press
Cable side raise
Dumbell side raise
-
Bench press
Cable crossovers
Incline dumbell press
-
Leg raises
Crunches
Donderdag:
Squat
Leg press
Lunges
Leg curl
Leg extension
Standing calve
Vrijdag:
Chinnen
Lat pulldown
Barbell pullover
Dumbell row
-
Bent over raise
Cable reverse flyes
-
Dippen
Skullcrushers
Dit is het schema wat ik wil ga volgen. De eerste weken wil ik rustig gaan opbouwen door middel van 3 setjes van 10 tot 12 herhalingen. Naarmate ik het gevoel weer terug begin te krijgen lijkt het mij ideaal om 4 setjes van 8 herhalingen te gaan doen.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen,
Spavo.
Na 3 maanden niks te doen, heb ik weer besloten te beginnen met trainen. Er is behoorlijk wat massa verloren gegaan in deze tijd, maar de voornaamste reden om weer te beginnen is dat ik veel minder energie heb dan toen ik nog wel trainde. Dus ik hoop dat ik mijn energie langzamerhand weer terug krijg. Ik heb besloten om 4 dagen in de week te gaan trainen en de nadruk op mijn rug te leggen. Dit om te vermijden dat mijn schouders naar voren gaan staan, zoals de vorige keer is gebeurd.
Ik heb geen idee of het een goed schema is, dus ik hoop veel reacties te krijgen erop. Als het helemaal nergens op lijkt, kan je dat rustig zeggen .
Maandag: Rug, schouders (achterkant), biceps
Dinsdag: Rust / Hardlopen
Woensdag: Schouders, borst, buik
Donderdag: Benen
Vrijdag: Rug, schouders (achterkant), triceps
Zaterdag: Rust
Zondag: Hardlopen
Maandag:
Deadlift
Chinnen
Lat pulldown
Seated cable row
Bent over row
-
Reverse cable flyes
-
Twisting standing dumbell curl
Hammer curl
Dinsdag:
Rust/ Hardlopen
Woensdag:
Front press
Arnold press
Cable side raise
Dumbell side raise
-
Bench press
Cable crossovers
Incline dumbell press
-
Leg raises
Crunches
Donderdag:
Squat
Leg press
Lunges
Leg curl
Leg extension
Standing calve
Vrijdag:
Chinnen
Lat pulldown
Barbell pullover
Dumbell row
-
Bent over raise
Cable reverse flyes
-
Dippen
Skullcrushers
Dit is het schema wat ik wil ga volgen. De eerste weken wil ik rustig gaan opbouwen door middel van 3 setjes van 10 tot 12 herhalingen. Naarmate ik het gevoel weer terug begin te krijgen lijkt het mij ideaal om 4 setjes van 8 herhalingen te gaan doen.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen,
Spavo.
Comment