Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
ja precies, hoelang train je ongeveer buikspieren per keer dan ?
en hoeveel herhalingen moet voldoende zijn ongeveer ?
30 per set ongeveer, maar ja dat verschilt per persoon, moet je maar ff kijken wat jij het fijnst vindt. Kvind het persoonlijk heerlijk nog even door te gaan wanneer m'n rectus flink ''brandt''.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
verder: waarom zou je je buikspieren 30hh moeten maken??? en 3x per week trainen? of trainen jullie benen ook 3x per week? met 30hh per set?
Als je buik appart wilt trainen zou ik niet meer als andere doen, zelf train ik ze niet wat ik al aangaf.
Maar wat ik altijd aangeef wil je buik trainen ga dan zwaar dat je maar weinig hh kan maken net zoals elke andere spiergroep.
tuurlijk brand het na 30hh verzuring treed op en mister latijn dan weet je ook dat als je langer dan 2 min bezig bent met een oefening (rond die 30hh) dat je in een ander energie systeem komt want anaeroob lactisch gaat maar door tot 120sec(2min) en daar zit je buiten na 30hh.
als jij een bench press doet 30hh dan krijg je ook een branderig gevoel net zoals elke andere spier.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment