test voor conditie, kracht en lenigheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test voor conditie, kracht en lenigheid

hallo BN'rs,

ik weet dat ik laatst al een post heb geopend over training schema van general,
    maar ik hoorde gister van mijn zus dat ze op een sportschool in mijn dorp een test hebben voor 250 man. voor een maand lang, het kost me 35 euro.

maar ik vroeg mij of of dit een goed begin is voor een beginnend schema en daarna over te gaan naar een cut, UB of LB schema, of dan daarna weer het schema van general op te pakken?

ik heb het schema nog niet maar dat krijg ik binnen kort ik heb me vandaag ingeschreven.

de site: Clubnieuws | Welkom bij HealthCity, voor fitness en meer! Nederland

alvast bedankt
    mvg daniel

Zodra een sportschool je één programma geeft voor zowel kracht, als lenigheid, als conditie, en dat allemaal in vier weken begin ik te twijfelen. Het is niet onmogelijk, begrijp me niet verkeerd, maar het doet me vermoeden dat de training zoiets gaat worden:

Opwarmen op de fiets: 15 minuten
    Cardio: 20 minuten op de crosstrainer hartslag 140
    Krachttraining: chestpress 3x10, Lat pulldown 3x10, leg extension 3x10, abductor en adductor 3x10, biceps curl op apparaat 3x10 en triceps extension 3x10

Klaar.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dit is het hoe fit is nederland onderzoek.
      zijn waarschijnlijk vrij standaard schematjes en de testen zijn ook redelijk onzin.
      Is puur om leden binnen te halen en ze zullen je waarschijnlijk een aanbod geven dat je geen inschrijfgeld hoeft te betalen na de 4 weken.

voor 35 euro kan je het wel doen en dan gewoon je eigen ding doen.

Comment

nou dit was mijn eerste keer bij hun. ik kreeg alleen maar cardio.. maar ze hebben gezegt dat de volgende keer we met kracht training gaan beginnen. dit was een cardio schema dus volgende keer maken we een kracht training schema maken. en dan kies ik voor die ik wil.

Comment

Ik ben verrast. * Kuch *.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ Generalix...
            een schema met wel benen en geen buik? Optimist...
            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

nou ik ging vandaag weer, ik heb nu gewoon eerst 10 min loopband
              daarna legg press, front press(ofzo), iets met onder rug, rug en buik spieren, en biceps triceps, squats.
              daarna weer loopband.

wel allemaal aparaten want ze zeggen dat ik dat de eerste 6 weken moet doen en daarna pas mag over gaan naar los. volgende keer(donderdag) krijg ik een echt kracht schema(voor aparaten) omdat dit was gewoon hoe doe je alles etc.

Comment

Originally posted by letsstarttraining View Post
                wel allemaal aparaten want ze zeggen dat ik dat de eerste 6 weken moet doen en daarna pas mag over gaan naar los. volgende keer(donderdag) krijg ik een echt kracht schema(voor aparaten) omdat dit was gewoon hoe doe je alles etc.
                Eerste 6 weken met machines is bullshit. Je moet meteen met losse gewichten. De eerste 6 weken moet je met lichte gewichten trainen om je lichaam voor te bereiden op wat komen gaat. Deze 6 weken zijn standaard om dan te gebruiken dat iedereen de juiste techniek met losse gewichten leert. Mensen die techniek aanleren in latere stadia is gewoon bullshit. Maar dat is gewoon bij die kut instructeurs die er geen zak van snappen.

Comment

haha kan wel kloppen. ik kan altijd mijn trainingschema nog aanpassen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X