je kan het zo dik maken als je zelf wilt, veel melk weining brinta kan je het zo weg drinken
Aanpassing in trainingsschema in orde voor zomer?
Collapse
X
-
goede voeding alleen is niet genoeg. bereken hoeveel je nodig hebt. en bouw daarop een voedingsschema. (behoefte -500). cardio en buikspieren trainen beiden onzin als voeding niet perfect afgestemd is.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
ik heb net mijn voedingsbehoefte berekend en deze kwam uit op 3014 Kcal..
165 gram eiwitten
67 gram vetten
438 gram koolhydraten
In hoeverre voldoet dit voedingsschema dan? of moet dit echt specifieker
-8:30-10:30 (ligt eraan hoelaat ik wakker ben) 1 dubbele boterham met kipfilet. Dit is vervangen door 200ML melk met 35 gram brinta
- 12:00 1 dubbele boterham met kaas
- 14:00 1 dubbele boterham met kipfilet/ham af en toe
- 16:00/17:00 1 gekookt ei
- 18:00/19:00 avondeten (altijd verschillend, wel gezond)
- 21:00/22:00 na het sporten een banaan
- 22:00/23:00 een bakje tonijn of een bakje kwark
Comment
-
Originally posted by Demandi View Postik heb net mijn voedingsbehoefte berekend en deze kwam uit op 3014 Kcal..
165 gram eiwitten
67 gram vetten
438 gram koolhydraten
In hoeverre voldoet dit voedingsschema dan? of moet dit echt specifieker
-8:30-10:30 (ligt eraan hoelaat ik wakker ben) 1 dubbele boterham met kipfilet. Dit is vervangen door 200ML melk met 35 gram brinta
200kcal
- 12:00 1 dubbele boterham met kaas
Dubbel = 2 boterhammen? = 250 anders 80kcal eraf
- 14:00 1 dubbele boterham met kipfilet/ham af en toe
Dubbel = 2 boterhammen? = 250
- 16:00/17:00 1 gekookt ei
80
- 18:00/19:00 avondeten (altijd verschillend, wel gezond)
gemiddeld 500
- 21:00/22:00 na het sporten een banaan
80-100
- 22:00/23:00 een bakje tonijn of een bakje kwark
in geval van kwark 250
= 1500-1700 kcal...Last edited by Beachboy; 01-04-2010, 10:06.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostScottish oats kun je ook proberen, en als je het bestelt vanuit de UK kost het maar iets van 3 euro de kilo inclusief verzendkosten, stuk makkelijker om in een shake met whey te doen en een optie als je brinta niet kan wegwerken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Demandi View Postlol dat meen je niet, dubbele boterhammen zijn er 2 idd.. maar hoe houd ik dit dan ooit vol? en waarmee zou ik dit aan kunnen vullen?
Ik moet om vet kwijt te raken rond de 2500Kcal komen toch?? dan moeten er nog 1000 bij! pff teach me plz
sochtends langzaam opbouwen naar een shake van 500ml met 80 gram brinta.
neem dus als je opstaat een zoals je nu doet kopje en half uur later nog 1.
12.00 -> lukt niet meer dan 2 dan eet je gewoon brinta erbij om je maag op te rekken.
aangezien je kneiter laat eet...
1400. knallen brood/ brinta
1600. eet een broodje bij je ei
na het sporten.. op alleen een banaan kan je geen spieren bouwen..
dus eet minimaal 2 broodjes met kipfilet en die banaan. je zou ook wat nootjes kunnen toevoegen als je tv kijkt oid. en dan op het eind je banaan erbij
zo kom je al een stukje dichterbij bij je kcal doel inname
Originally posted by Posseltje View Postcalorie inname verhogen :P
sochtends langzaam opbouwen naar een shake van 500ml met 80 gram brinta.
neem dus als je opstaat een zoals je nu doet kopje en half uur later nog 1.
12.00 -> lukt niet meer dan 2 dan eet je gewoon brinta erbij om je maag op te rekken.
aangezien je kneiter laat eet...
1400. knallen brood/ brinta
1600. eet een broodje bij je ei
na het sporten.. op alleen een banaan kan je geen spieren bouwen..
dus eet minimaal 2 broodjes met kipfilet en die banaan. je zou ook wat nootjes kunnen toevoegen als je tv kijkt oid. en dan op het eind je banaan erbij
zo kom je al een stukje dichterbij bij je kcal doel inname
En ik heb het idee dat als ik na het sporten, een banaan en een bak kwark en dan ook nog nootjes en broodjes met kipfilet, dat ik dan moddervet wordt omdat ik dan die extra 1000 kcal pas aan het eind van de dag binnen krijg..
iemand?Last edited by GeneralIx; 01-04-2010, 21:21.
Comment
-
Je lichaam slaagt de overschotten van de dag niet direct op in vet maar deze blijven nog tot de volgende dag in de bloedbaan en worden in de nacht of desnoods de volgende dag opgebruikt.
Dus zolang je verspreid over de hele dag niet boven je behoefte komt zal je niet moddervet wordenEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
demandi, gewoon eten. kcal worden gebruikt voor je lichaam te voeden, en herstel na training, (en nog tientallen dingen).
wil je easy kcal?
ontbijt het volgende:
100g havermout
30g whey
600 ml melk
1 banaan
(alles in blender) en voila easy 800-900 kcal.
(ook handig na de training).
succesMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Demandioverdag een extra broodje eten kan ik me wel voorstellen maar achteraf schiet dit toch niet op? waar heb ik dan nog koolhydraten voor nodig?
En ik heb het idee dat als ik na het sporten, een banaan en een bak kwark en dan ook nog nootjes en broodjes met kipfilet, dat ik dan moddervet wordt omdat ik dan die extra 1000 kcal pas aan het eind van de dag binnen krijg..
als je net als mij echte ecto bent zul je niet snel moddevet worden met clean voedsel..
maar als dat je idee is dan eet je je nootjes tussendoor ergens... als je maar wel een volwaardige maaltijd na binnenstompt na je training...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment