rippetoe gevolgd door snelkracht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rippetoe gevolgd door snelkracht

hallo mensen

ik ben nu van plan om rippetoe te gaan doen om sterker te worden. en vanuit daar snelkracht /explosieve kracht gaan trainen voor karate. zou rippetoe een goede basis hier voor zijn? ook vraag ik me af of je van rippetoe veel aanomt? het gaat mij echt om kracht en snelheid. met name snelheid. pure massa boeit me niet. sterker nog. ik wil graag in mijn gewichts klasse blijven

ik weet dat Genjuro heel erg veel kennis heeft. zou graag met hem wel eens willen praten

tips van andere mensen zijn natuurlijk ook altijd welkom.
    alvast bedankt

Rippetoe lijkt mij niet het aangewezen schema om je snelheid mee te verbeteren. Ik zou daarvoor eerder gaan kijken naar een training die is gericht op explosieve elementen (jumpsquats, plyometrische oefeningen etc).
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Rippetoe lijkt mij niet het aangewezen schema om je snelheid mee te verbeteren. Ik zou daarvoor eerder gaan kijken naar een training die is gericht op explosieve elementen (jumpsquats, plyometrische oefeningen etc).
      zit aan de ene kant wel iets in. maar aan de andere kant, rippetoe heeft wel presses (waar je push press van zou kunnen maken) en power cleans zijn ook voor explosiviteit) plyometrics zijn natuurlijk ook goed. maar die doe ik al veel in de training zelf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X