Wat veranderen per vandering?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat veranderen per vandering?

Wajow.

Als je je trainingschema na een aantal weken veranderd.
    Moet je dan je hele schema veranderen, of mag je dezelfde oefeningen houden , maar veranderen in sets en reps, of moet je wel enkele veranderen of echt helemaal alles?
    Graag wat uitleg.

En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Hangt geheel van jezelf af, kheb alles veranderd, zo wordt et niet saai maar vooral omdat ik andere spieren train
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

het kan dus geen kwaad om vrij weinig te veranderen?
      En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Je kunt alles omgooien, maar je kunt ook kijken welke oefeningen je nog verder uit kunt melken (de oefeningen waar je nog niet op vastloopt in verhoging van de gewichten).

Comment

de grote compound oefeningen zou ik er wel inhouden.

Comment

je hoeft niet alles te veranderen, gewoon zorgen dat je ALLES traint en wat je doet, die oefening CORRECT uitvoeren, en dat laatste is het moeilijkste van wat dan ook
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Verander niet zo vaak, werkt prima.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Als je verandert, de compounds er inhouden, je kan ook veranderen in reps en sets, je kan een tijdje 5 x 5 gaan doen of dergelijke. Je kan ook de isolations veranderen, zolang je squatten er maar inhoud, en de andere grote oefeningen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X