Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
jah, maar ik wil dat met me voeding combineren, dat is gezond en ook fijn als je zoiets van te voren klaarmaakt dan steeds wat moet klaarmaken op het moment zelf.
Extra voedingsstoffen moet je ,mits ze als capsule zijn, meestal van te voren klaarmaken. Een eiwit-shake hoef je geen 2 uur van te voren te maken. Dan is de werkende stof er al uit namelijk.
Zelfde als een sinaasappel schillen. Zodra die open is begint hij zijn vitamines al te verliezen. En na 10 minuten geen vitamine meer te zien!
Lang leve de voorgeperste sinaasappelsap bij de meeste broodhuizen!
The DJ spins a galaxy of black vinyl, to the gods, that came to dance!!
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Extra voedingsstoffen moet je ,mits ze als capsule zijn, meestal van te voren klaarmaken.
Je bedoelt waarschijnlijk tenzij inplaats van mits. Vervang mits eens door ''onder voorwaarde dat'', dan zie je dat je zin nergens op slaat; ''Extra voedingsstoffen moet je, onder voorwaarde dat ze als capsule zijn, meestal van te voren klaarmaken''. Moest het even gezegd hebben .
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Je bedoelt waarschijnlijk tenzij inplaats van mits. Vervang mits eens door ''onder voorwaarde dat'', dan zie je dat je zin nergens op slaat; ''Extra voedingsstoffen moet je, onder voorwaarde dat ze als capsule zijn, meestal van te voren klaarmaken''. Moest het even gezegd hebben .
klopt helemaal
The DJ spins a galaxy of black vinyl, to the gods, that came to dance!!
Over wat voor soort capsules heb je het? Ik wil er wel nog even bij vermelden dat je zoveel mogelijk voedingsstoffen uit de voeding zelf moet halen, en als het echt niet anders kan eventueel naast je voeding wat uit capsules.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Beide om de spijsvertering aan de gang te houden en om over de hele dag toch genoeg kcal binnen te krijgen. 6000kcal naar binnen werken in slechts 3 maaltijden is niet echt te doen lijkt mij. Of je moet gaan maccen ofzo
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment